Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 26 december 2012
  • 15:16

als je als.je telefoon uitstaat,.de 3bc uitvoert om in recovery te komen , dat doe je door.de volgende3 knoppen ingedrukt te houden tot je de witte letters ziet , je volume up knop, je power button en je home knop .

dan kom je in een menu , dat noemen ze recovery, je kan met je volume knopen omhoog en omlaag gaan , en met je powerbutton selecteren. vervolgens kies je Wipedata /factory reset . vervolgens ok kiezen . zo voer je een complete reset uit . MAAR houd rekening met het feit dat dan alle zelf geïnstalleerde apps, highscores, ingestelde profielen en accounts etc. kwijt bent . haal voor de zekerheid ook je belangrijke documenten van je interne sd kaart , met een beetje pech kan je deze bestanden ook kwijt raken, gebeurd niet veel en zou eigenlijk niet mogen , maar dit is mij ook een keer gebeurd bij een FR(FactoryReset) .

Dat dit het gevolg van een FR wordt nog wel eens vergeten als men het advies geeft om een FR uit te voeren .

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
twan_van_brabant

twan_van_brabant

• Lid sinds 25 december 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 december 2012
  • 16:05

Beste Dave bedankt voor je reactie. Het is me helemaal gelukt en het programma kies geeft weer netjes aan welke firmware op de foon staat en de foon werkt weer goed, en wat belangrijker is. Hij is nu non-branded. Iedereen bedankt voor de hulp. Mischien een kleine tip voor de uitleg om je foon te flaschen en ter aanvulling lijkt het me verstandig om in de uitleg te vermelden dat het raadzaam is om je foon te resetten naar het flaschen.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
Degekste

Degekste

• Lid sinds 31 augustus 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 10:29

Ik ga het zometeen even proberen op de s3 van mijn collega. Heb het toch maar even door gelezen maar zie niets anders dan hoe ik het destijds op mijn sgs2 gedaan heb. Hij heeft er ook Tmobile opstaan 4.1.1 en ga hem meteen naar 4.1.2 flashen zonder tmobile crap.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
Degekste

Degekste

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 20:05

[QUOTE=Degekste;378846]Ik ga het zometeen even proberen op de s3 van mijn collega. Heb het toch maar even door gelezen maar zie niets anders dan hoe ik het destijds op mijn sgs2 gedaan heb. Hij heeft er ook Tmobile opstaan 4.1.1 en ga hem meteen naar 4.1.2 flashen zonder tmobile crap.[/QUOTE] Alles is zoals verwacht goed gegaan op de juiste manier van het unbranden :p Eventjes het bestand met odin erop gezet en hierna factory wipe en zelfs kies ziet de S3 weer als een mooie normale sgs3 met de laatste firmware van het moment Thnx to Sammobile :-)

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 16:30

Beste experts, In dit topic staat vermeld : [B]Zorg ervoor dat debugging onder ontwikkelaarsopties aangevinkt is! [/B]Waar doe ik dat [B]? [/B]En als laatste vraag, er staat ook: [B]Als je vanaf [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Stock"]stock[/URL] komt moet je inderdaad met volume down je [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Download+mode+fastboot"]download mode[/URL] in, en dan daarna inderdaad bevestigen met volume up .[/B] Maar ik lees in de handleiding niets over bevestigen? Alvast bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)
Degekste

Degekste

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 17:45

[QUOTE=pasmel;379373]Beste experts, In dit topic staat vermeld : [B]Zorg ervoor dat debugging onder ontwikkelaarsopties aangevinkt is! [/B]Waar doe ik dat [B]? [/B]En als laatste vraag, er staat ook: [B]Als je vanaf [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Stock"]stock[/URL] komt moet je inderdaad met volume down je [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Download+mode+fastboot"]download mode[/URL] in, en dan daarna inderdaad bevestigen met volume up .[/B] Maar ik lees in de handleiding niets over bevestigen? Alvast bedankt![/QUOTE] Dat doe je onderaan bij instellingen ontwikkelaars optie aanzetten en dan usb fout opsporing aanzetten. Dat bevestigen kom je vanzelf tegen en moet idd met volume up.

pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 17:52

Dan bedoel je in de telefoon, niet in Odin? De 3 button combo is eerst volume down, home en power en daarna weer volume up?

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 3 februari 2013
  • 18:27

volg de how to un root v voor beginnelingen, dan komt alles goed . [COLOR="silver"][center]---------- Update van bericht ----------[/center][/COLOR] je kan alleen het stukje overslaan met de triangle away. dus je doet het volgende: sla alles wat je wilt bewaren van je telefoon op,op je computer, in het geval dat je je interne geheugen per ongeluk helemaal wist. dan download je de rom die ik in die topic aanbied. je download Odin die ik daar aanbied. eenmaal gedownload start je Odin op. je klikt ALLEEN op PDA, dan navigeer je naar de rom. je start je S3 op in de download mode door je home button, je volume down button en je power button tegelijk ingedrukt te houden. dan krijg je een menu kies je voor continue dus je volume up, dan sluit je je S3 aan , aan je computer. Odin zegt nu added. druk nu op start, en zorg ervoor dat de kabel NIET loskomt. vervolgens na een post minuten start je telefoon op met een andere originele software.

pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 21:01

Volgens mij is het gelukt ! Als ik kijk bij toestel info staat er 4.1.2 Baseband I9300Ceell1 Buildnr JZ054k.I9300XXella Maar bij aansluiten van Kies zegt hij bij mij ook dat het toestel niet geschikt is voor updates via kies. Dus ik zal ook maar gaan resetten.. Na factory rest en data wipe herkent kies hem nog steeds niet...:-( Als ik hem aansluit op Kies staat er achter de firmware versie nog steeds (TNL) Terwijl de S3 zelf zegt I9300XXELLA Heeft iemand een oplossing ? Laat maar !Telefoon nog een keer opgestart, op de normale manier via het menu en nu zegt ook KIES dat het de nieuwste firmware is! Bedankt voor de hulp !

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.