Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wat heb je gedaan de laatste tijd? Iets geflashed? Volgens mij kan je die meldingen metnde app ‘ triangle away’ weghalen.
Nee niks geflashed.
Wat me wel opvalt is dat boeffla veel updates heeft gehad de laatste tijd
Dat zou kunnen. Houd ik niet zo bij. Hou het altijd bij de boeffla die bij de rom zit. Update m eigenlijk nooit tussendoor.
De dev heeft een nieuwe versie gemaakt. Een AOSP versie. Hij heeft er ook een nieuw draadje voor gemaakt. http://forum.xda-developers.com/galaxy-s3/development/4-4-2-ultimaaosp-t2683981
Ik ga m van de week uitproberen. Ben benieuwd.
Ik gebruik ultima rom nu zo'n 8 maanden en merkte dat mijn telefoon alsmaar langzamer werd.
Sinds gister loopt mijn telefoon echter constant vast (hoe meer ik m gebruik, hoe vaker ie vast loopt) en ik kan de telefoon alleen opnieuw opstarten door de batterij er uit te halen. Hierdoor loopt de batterij ook nog eens enorm snel leeg.
Ik vind het dus tijd om ultima rom maar eens te updaten (ik weet eerlijk gezegd niet eens welke versie ik heb en hoe ik dat zou kunnen checken). Ik heb echter geen idee hoe dat moet, moet ik opnieuw met Odin ed aan de slag? Ik heb dit 1 keer ooit gedaan, maar ben eerlijk gezegd het hele proces vergeten!
Bvd
Section80
Ik gebruik ultima rom nu zo'n 8 maanden en merkte dat mijn telefoon alsmaar langzamer werd.
Sinds gister loopt mijn telefoon echter constant vast (hoe meer ik m gebruik, hoe vaker ie vast loopt) en ik kan de telefoon alleen opnieuw opstarten door de batterij er uit te halen. Hierdoor loopt de batterij ook nog eens enorm snel leeg.
Ik vind het dus tijd om ultima rom maar eens te updaten (ik weet eerlijk gezegd niet eens welke versie ik heb en hoe ik dat zou kunnen checken). Ik heb echter geen idee hoe dat moet, moet ik opnieuw met Odin ed aan de slag? Ik heb dit 1 keer ooit gedaan, maar ben eerlijk gezegd het hele proces vergeten!
Bvd
Helemaal top! Bedankt voor je snelle reactie. Nu ik er vanavond even de tijd voor neem loop ik bij de eerste stap al direct vast.
Als ik mijn telefoon in de Recovery Modus zet krijg ik geen optie om de Philzz settings te kiezen (en vervolgens dus Custom back up and restore kiezen)
Dit zijn de opties die ik voor me krijg:
-rReboot system now
- install zip drom sdcard
- install zip from sideload
- wipre data/factory reset
- wipe cache partition
- backup and restore
- mounts and storage
- advanced (en hier staat verder ook niet iets dat er op lijkt)
Waarschijnlijk krijg ik dit omdat ik UltimaRom immers al op mijn telefoon heb geïnstalleerd? Ik weet nu echter niet 100% zeker (na het kiezen voor een backup) of ik de EFS folder heb geupdate.
Hierdoor durf ik dus nog even niet de volgende stap te nemen
Heb je een mail terug gestuurd. Doen het ff via mail…
Sinds een week valt het me op dat als ik mijn telefoon van het vergrendelscherm haal er een groot rood driehoek verschijnt met een uitroep teken. Ongeveer rechts bovenin het scherm.
Weet iemand waarvan dat is.
Heb v16 erop.
Alvast bedankt groetjes Dennis