Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

EricJorem

EricJorem

• Lid sinds 27 november 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2012
  • 09:20

Hallo,

Ik heb een SIII met een stockrom (unrootet) en dat wil ik graag zo houden. Nu krijg ik altijd als ik probeer te zoeken naar een software-update de melding “Kan firmware niet bijwerken vanwege een netwerk- of serverprobleem…”, ongeacht op welk netwerk ik zit. Hoe los ik dat op?

Ik vind op Internet alleen oplossingen als “gebruik Kies” etc.; dingen die ik zelf ook al had bedacht, maar ik wil gewoon dat de update via het menu naar behoren werkt en ik kan ook niet verklaren waarom dat niet het geval is. Ik heb ooit wel eens een update op die manier binnengehengeld, dus het heeft ooit gewerkt. Ook wil ik mijn telefoon niet rooten.

Hopelijk heeft iemand een idee. Alvast dank.

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
EricJorem

EricJorem

• Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 07:54

Valt tegen; niet één reactie na 5 dagen… ben ik écht de enige met dit probleem?

Bewerkt (24 april 2013 15:49)
Amboe

Amboe

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 08:58

Misschien ligt de server plat…Maar na 5 dagen is dat natuurlijk onwaarschijnlijk. Probeer het anders via Odin of als je dat niet wilt, ga naar een service center met je probleem.

EricJorem

EricJorem

• Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 5 november 2012
  • 10:09

Amboe;354955
Misschien ligt de server plat…Maar na 5 dagen is dat natuurlijk onwaarschijnlijk. Probeer het anders via Odin of als je dat niet wilt, ga naar een service center met je probleem.

Ik heb het al weken, zo niet maanden, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Nogmaals: ik zoek geen alternatief om te updaten; dat lukt me wel, maar die OTA-functie moet gewoon werken vind ik… (heeft ooit wel gewerkt)

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 5 november 2012
  • 10:30

Het is misschien inderdaad een goed idee voor jou om naar een service punt te gaan en hem daar dan re laten updaten, ik zie zelf ook geen oplossing voor jouw probleem . Misschien iemand anders ?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.