Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
musti20;353300
Nouuu zoals het als in de titel staat: Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies.
Dit heb ik al een tijdje zo staan. Vandaag is de NL's 4.1 gekomen, maar helaas op mijn telefoon vind ie geen update. En als ik via Kies wil doen krijg ik de melding ‘'Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies.’'
Wie kan mij hier mee helpen?
Wil toch graag wel NL's originele 4.1 rom erop hebben…
hier precies het zelfde!
maar mijne was branded dacht ik heb gewoon
PDA: LH1 / PHONE: LH1 / CSC: LH1 (TNL)
alleen dat TNL is van t-mobile :S
Volgens mij zit er wat van vodafone erop alleen weet het niet zeker:s
Toen ik hem kocht zat er allemaal vodafone app's erop.
Ik ben het echt zat met het wachten, kan ik deze niet ergens downloade installeren ofso? pff..
Kan bijna niet misgaan, taakbeheer ff openen, alles van KIES uitschakelen ( proces beeindigen), dan ODIN, niks aanvinken, niks uitvinken staat al zoals het hoort, gedownloade firmware bij PDA invoegen. Telefoon in download modus, en flashen…klaar.
Succes!!
Ik heb dit al heel lang en ik denk dat het komt omdat mijn counter niet meer op nul staat door de root die ik heb.
Draai toch al een hele tijd een originele rom en heb nu zelfs de nieuwe Nederlands JB versie maar heb nog steeds die melding.
Dus ik vermoed dat Kies herkend dat de counter is veranderd en de telefoon daarom niet meer ondersteund.
De noodzaak om dit op te lossen is voor mij niet groot want ik doe toch alles via Odin.
musti20;353300
Nouuu zoals het als in de titel staat: Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies.
Dit heb ik al een tijdje zo staan. Vandaag is de NL's 4.1 gekomen, maar helaas op mijn telefoon vind ie geen update. En als ik via Kies wil doen krijg ik de melding ‘'Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies.’'
FF triangle away draaien om je counter op nul te zetten