Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Niet veel aan het uiterlijk maar wel onder de motorkap
Galaxy S6 rules
Dat lijkt mij evident want anders doe je daar niet zo lang over om deze versie op de markt te brengen.
Blijft dat ik toch wel benieuwd ben naar de Release Notes.
Samsung Galaxy S7
Deze? Android - Android 4.1, Jelly Bean
Dat zijn er inderdaad nogal wat wijzigingen die in 1e instantie niet opvallen.
Samsung Galaxy S7
de grootste wijziging is vind ik dat mijn batterij veel sneller leeg gaat…….
erce;353752
de grootste wijziging is vind ik dat mijn batterij veel sneller leeg gaat…….
Punten die mij opvallen na één dag gebruik ook, het lampje van opladen, het rode, schijnt niet meer zo hard als ervoor en als hij opgeladen is het groene ook niet om fel, zullen ze wel gedaan hebben zodat in de nacht de hele Kamer niet oplicht
Nog steeds loopt alles heel vlotjes na de update, batterijverbruik lijkt mij momenteel iets meer dan de vorige versie maar daar wachten we nog een paar dagen mee om daar uiteindelijk iets van te zeggen,
Het Wi-Fi signaal lijkt mij ook gebeterd, kan iemand dat bevestigen?
Nu je het zegt: ja, volgens mij heb ik wat meer streepjes…
Mijn wifi geeft een verbetering van ca. -70 naar ca. -60 dbm aan.
Vannacht is mijn S3 naar JB 4.1.1 geüpdated en toen ik vanmorgen het toestel opnieuw opstartte verbaasde ik mij al erover dat alle applicaties en instellingen ongewijzigd waren (gebruik Stok ROM), alleen de Root was verdwenen.
Nu heb ik even globaal gekeken maar kan eigenlijk geen significante veranderingen vinden.
Als ik dan denk aan de hype van de laatste maanden over het ongeduld wanneer JB gaat verschijnen dan vraag ik me af wat er nu zo spannend aan deze update is.
Zie ik nu relevante veranderingen over het hoofd?
Samsung Galaxy S7