Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

angel

angel

• Lid sinds 28 oktober 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 07:49

Ik ga en zal proberen mijn vraag zo duidelijk mogelijk te stellen,maar weet niet precies of dat gaat lukken met wat ik bedoel.

Ik heb sinds gisteren de geweldige SIII,ben helemaal lyrisch over het toestel en heb het snel door..enige wat ik een beetje vervelend vind is het volgende..

Op mijn samsung galaxy S GI9000 die ik hiervoor had,stond op het startscherm zeg maar gewoon mijn agenda met direct mijn diverse afspraken..In een oogopslag zag ik dus wat er op de agenda stond..Nu zie ik in de nieuwe samsung alleen een S planner staan,is ook een agenda,maar kan alleen zien wat voor afspraken ik heb als ik hem open.

Op een of andere vage manier kan ik ook niet synchroniseren via Samsung Kies,terwijl dat wel op mijn gsm en laptop staat,maar heb ook een vaag gevoel of dat wel uitkomst biedt voor wat ik wil zeg maar..Snapt iemand wat ik bedoel dat ik wil zeg maar?

Is hier iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?

Alvast bedankt..

Bewerkt (24 april 2013 15:49)
marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 07:55

Gewoon je widget op je startscherm zetten.

angel

angel

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 07:58

marocootje;355334
Gewoon je widget op je startscherm zetten.
Ik denk niet dat dat is wat ik bedoel..de widget staat nu ook gewoon op mijn startscherm,maar ik moet er op tikken om te zien wat voor afspraken ik heb zeg maar en ik wil direct op die widget zien wat ik te doen heb,snap je?

Anonimus

Anonimus

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 08:03

Ik heb de Google-agenda gedownload uit de store.
En dan lukt het wel om een widget erop te zetten waar je effectief je afspraken ziet (voor een week ofzo als je naar beneden scrolt)

angel

angel

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 08:10

Anonimus;355336
Ik heb de Google-agenda gedownload uit de store.
En dan lukt het wel om een widget erop te zetten waar je effectief je afspraken ziet (voor een week ofzo als je naar beneden scrolt)

Ik heb de google agenda erop gezet nu,dat had ik een half uur geleden ook al geprobeerd,maar volgens mij is het toch nog steeds niet wat ik zoek..de widget met die agenda staat nu op mijn startscherm,maar zie nog steeds alleen het logo zeg maar van de google agenda en ik moet er op tikken om hem te openen..Maar bedankt..

Pinhead

Pinhead

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 08:19

Ik gebruik de Simple Calender Widget (ook te downloaden uit de store) en daarin staan al mijn afspraken voor de komende tijd. Ik heb geen idee hoeveel er op passen, maar hij is pagina groot dus er kan heel wat op. Mijn afspraken (en verjaardagen van contacten) staan in Google (via Gmail ook bereikbaar), het is dus mijn Google agenda.

angel

angel

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 08:27

Pinhead;355340
Ik gebruik de Simple Calender Widget (ook te downloaden uit de store) en daarin staan al mijn afspraken voor de komende tijd. Ik heb geen idee hoeveel er op passen, maar hij is pagina groot dus er kan heel wat op. Mijn afspraken (en verjaardagen van contacten) staan in Google (via Gmail ook bereikbaar), het is dus mijn Google agenda.

GEWELDIG!! Dit is wat ik bedoelde!! dank je wel Pinhead..

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 6 november 2012
  • 10:01

Die Simple Calendar widget is inderdaad erg handig. Ikzelf gebruik de widget van Bussiness Calendar. Die lijkt heel erg op de Simple widget maar heeft nog wat meer instellingen.
Afgezien daarvan, de widget Agenda die meekomt met S-Planner laat bij mij de komende 3 afspraken zien. Ik hoef die niet eerst te openen.

Anonimus

Anonimus

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 6 november 2012
  • 12:03

angel;355338
Ik heb de google agenda erop gezet nu,dat had ik een half uur geleden ook al geprobeerd,maar volgens mij is het toch nog steeds niet wat ik zoek..de widget met die agenda staat nu op mijn startscherm,maar zie nog steeds alleen het logo zeg maar van de google agenda en ik moet er op tikken om hem te openen..Maar bedankt..
Vreemd, bij mij staan de afspraken wel zichtbaar zonder dat ik moet openen.. Maar goed, je hebt ondertussen een oplossing, dat is het belangrijkste

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.