Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jostafientje

jostafientje

• Lid sinds 18 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 00:44

als ik mijn e-mail lees in het normale programma dan wis ik hem niet.
maar toch bij volgende keer openen zijn ze weg.
iemand enig idee?

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 18 november 2012
  • 14:08

Is ie in de tussentijd van de server verwijderd omdat je hem op je pc hebt verwijderd? Bij mij werkt dat wel zo…

Bewerkt (24 april 2013 15:52)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Harry_D

Harry_D

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 16:58

Ik zit met ‘t zelfde & ik verwacht dat de “synchronisatie” setting dit veroorzaakt. Als je email dan van je server wordt verwijderd, omdat je desktop pc de email ophaalt & vervolgens wist, dan wordt de telefoon met die lege mailbox gesynchroniseerd.

Op eerdere telefoons gebruikte ik K9 mail, wat hier iets flexibeler mee om kan gaan. Op dit moment, ben ik aan ’t bekijken hoe het zit met het email programma dat met 4.1.1 is meegeleverd. Ik heb de wis-timer op de server bijgesteld naar 3 weken - de mail blijft dus nu 3 weken na het ophalen door de desktop nog op de server staan (en dus ook op de telefoon beschikbaar), maar dat is eigenlijk geen juiste methode.

Maar als je synchronisatie uitzet, wordt de mail niet meer automatisch opgehaald - je moet dan handmatig op nieuwe mail checken. Dat schiet ook niet op, natuurlijk. Ik kijk nog even of ik een oplossing kan vinden, maar anders zal ik K9 wel weer gaan gebruiken, denk ik.

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 1 december 2012
  • 19:24

Harry_D;362590
Ik heb de wis-timer op de server bijgesteld naar 3 weken - de mail blijft dus nu 3 weken na het ophalen door de desktop nog op de server staan (en dus ook op de telefoon beschikbaar), maar dat is eigenlijk geen juiste methode.

Ik snap niet precies wat je nu wil eigenlijk, maar als je je wis-timer op je pc hebt bijgesteld op 3 weken dan geef je beiden (pc en telefoon) de kans om de mail op te halen. Er van uitgaande dat je de wis-timer op je telefoon ook zodanig hebt ingesteld dat ie niet gelijk verwijderd wordt.

Als beiden eenmaal de mail hebben opgehaald gaan ze dat niet nog een keertje doen, elke mail wordt maar 1 keer opgehaald per device. Uitzonderingen door een error daargelaten, het komt bij mij ook wel eens voor dat ik de mailtejs van gisteren nog eens ga ophalen. Is alleen wat extra delete werk, niks spannends…

Bewerkt (24 april 2013 15:56)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

robp

robp

• Lid sinds 24 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2013
  • 08:19

Harry_D;362590
Als je email dan van je server wordt verwijderd, omdat je desktop pc de email ophaalt & vervolgens wist, dan wordt de telefoon met die lege mailbox gesynchroniseerd.
Zo te lezen werk je met een POP3 mailaccount. Indien je provider dit ondersteunt moet je daar een IMAP-account van maken. De mails blijven dan op de server staan en je kunt er altijd en overal bij en je hoeft ook niet meer ‘moeilijk’ te doen met je SIII !

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.