Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marga1

marga1

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 212
  • Reputatie 0
  • 2 december 2012
  • 17:30

Ik ben al aan het zoeken op forum maar kan het niet vinden :shy:. Hoe zet ik muziek over van laptop naar s3.
Met de i9000 kon ik bij usb instellingen voor massaopslag kiezen, maar waar vind ik zoiets op de s3. Of moet ik nu Kies installeren om bestanden/muziek over te zenden?

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 2 december 2012
  • 18:19

Je moet als je je S3 aansluit op je pc , na enige tijd/seconden het menu moeten zien die je bij andere externe harde schijven ook ziet . Gebeurd er niets heeft je computer de juiste drivers nodig, die krijg je inderdaad onder andere door kies te installeren.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 2 december 2012
  • 21:17

Als je S3 door je PC wordt herkend dan wordt deze aangesloten als een extra media-apparaat en die krijg je te zien in je Computer als GT-I9300. Als je daarop klikt dan krijg de te zien Phone (de interne opslag van je S3) en Card (als je een extra micro-sd kaartje hebt geplaatst. Klik op één daarvan om de inhoud te bekijken en eventueel bestanden naar toe te plaatsen of af te halen.
Er worden dus geen schijfletters toegekend zoals bij de S1.

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 12:25

Dat is meestal het probleem dat de S3 niet door de laptop / PC wordt herkend omdat de juiste drivers ontbreken.
Uiteraard kun je de drivers via de installatie van KIES binnenhalen maar daar heb ik slechte ervaringen mee, wie niet?

Elke keer had ik opnieuw de driverproblemen met mijn WIN7 laptop.
Ik heb het probleem nu definitief opgelost door de drivers te installeren d.m.v. de Samsung Galaxy S3 ToolKit.
Hier zitten niet alleen de juiste drivers in maar ook veel handige tools.
Je kunt deze toolkit via de onderstaande link downloaden.

Drivers, Backup, Root, CWM, BusyBox + MORE - xda-developers

Bewerkt (24 april 2013 15:57)

Samsung Galaxy S7

rutgerhoorn-194

rutgerhoorn-194

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 12:39

Gerbruik gewoon airdroid.

Bewerkt (24 april 2013 15:57)
robp

robp

• Lid sinds 24 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2013
  • 08:06

JohandeJong;362928
Als je S3 door je PC wordt herkend dan wordt deze aangesloten als een extra media-apparaat en die krijg je te zien in je Computer als GT-I9300.
Grappig om te zien dat er nagenoeg altijd vanuit wordt gegaan dat iedereen met een Windows PC werkt. Ik werk met een Mac en daar wordt de SIII niet door herkend als extra media-apparaat ! Wel via KIES voor Mac echter als de SIII net zo'n beroerd apparaat was als KIES als software had ik hem allang in de vuilnisbak gegooid !
Maar ik zet mijn foto- en muziekbestanden sowieso over zonder de computer te gebruiken. Zoals bij velen staan mijn muziekbestanden op een externe harde schijf (met eigen voeding !) en deze harde schijf koppel ik middels een USB 2 OTG kabel rechtstreeks aan de SIII en zet dan zo alles over. Snel en eenvoudig !

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.