Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je gegevens blijven staan maar omdat je waarschijnlijk van een NL rom naar Poolse rom gaat is cache wipe en factory reset niet onverstandig voor het functioneren van je gsm. Dus dan ben je wel je gegevens kwijt of eerst back up met kies maken.
Ja inderdaad zal wel factory reset nodig hebben, doet kies ook back up maken van apps?
ik heb even een vraagje als je de poolse versie op je mobiel zet dan verandert er toch niks in de garantie omdat het officeel van samsung is en ik heb er toch ook geen root voor nodig.
p.s.
als ik deze update er op zet kan ik dan nog steeds ota update's krijgen van samsung
timroco;364132
ik heb even een vraagje als je de poolse versie op je mobiel zet dan verandert er toch niks in de garantie omdat het officeel van samsung is en ik heb er toch ook geen root voor nodig.
p.s.
als ik deze update er op zet kan ik dan nog steeds ota update's krijgen van samsung
Hier ook de poolse 4.1.2 geinstalleerd over mijn NL rom heen… zonder factory rest etc, werkt als een zonnetje!
xivius;364137En je flashcounter? Is die opgehoogt of staat die nog steeds op het standaard?
Hier ook de poolse 4.1.2 geinstalleerd over mijn NL rom heen… zonder factory rest etc, werkt als een zonnetje!
timroco;364132
p.s.
Kijk dit is fijn om te horen! voor het geval ben ik nu alles aan het back up'en.
Zodra downloaden klaar is ga ik hem ook gelijk installeren! mjah duurt zo lang of er komt een foutmelding van de server bij het downloaden
ik heb het gedaan en ben dik tevreden alleen zou wel leuk zijn als ze whatsapp toevoegen aan multi-screen
Even een kleine en een snelle vraagje, ik ben nu poolse firmware van 4.1.2 aan het downloaden van sammobile.com
Als ik hem met Odin zou updaten, gaan dan al mijn gegevens weg?
Want de vorige keer toen ik hem ook zo deed (alleen toen had ik een NL's 4.1.1. versie gedownload), bleven al mijn gegevens er nog.
Alvast bedankt!