Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
JohandeJong;364205nope volgensmij niet johan op stockroms is toepassen van apps in mcw nietmogelijk
Standaard kan dat niet. In sommige Custom roms is nu wel ingebouwd dat je ook andere apps, die daar niet speciaal voor ingericht zijn, toch aan de Multiwindow kunt koppelen.
Bijv. in Omega V34 zit ook de MultiWindow Control app en daarmee is het mogelijk iedere gewenste app in de Multiwindow te krijgen. Het is mij niet bekend of die ook voor Stock roms beschikbaar is.
Check deze thread hier op AW ff voor alle apps in multiscreen te kunnen krijgen, idd je kan niet vanaf stock dit doen, maar rooten is zo gedaan ;-)!
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/42839-multiview-met-whatsapp.html
En de 4.2 die heb ik liever denk ik ?
johantje1993;364506
En de 4.2 die heb ik liever denk ik ?
Was dat eerst anders dan? ik zie verder geen uiterlijke verschillen, op de galerij na die is compleet anders maar wel mooi vind ik
melvintje;364652
Voor mij hoeft 4.2 niet, alles is veel lelijker geworden, bijvoorbeeld bij de klok krijg je nu dikke koeie letters
Bijv. in Omega V34 zit ook de MultiWindow Control app en daarmee is het mogelijk iedere gewenste app in de Multiwindow te krijgen. Het is mij niet bekend of die ook voor Stock roms beschikbaar is.