Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
en als je nou is ontwikkelaar opties aan zit en dan foutopsporing aan vinkt wat doet die dan ?
Dan krijg ik geen meldingen, volgens mij ligt het aan mijn computer
Heb je de meest recente versie van KIES gedownload en geïnstalleerd want daarmee worden de juiste drivers op jouw PC geïnstalleerd.
Zo ja, dan KIES volledig verwijderen en opnieuw installeren, vaak lukt het dan wel.
Samsung Galaxy S7
Dan nog werkt het niet. Er word geprobeerd om verbinding te maken en dan weer niet, daarna weer wel.
Ik heb hetzelfde probleem, nieuwste versie kies geïnstalleerd op Acer 575SG met windows 7. maar als ik usb verbind dan kan apparaatbeheer hem niet vinden en geeft hem weer als een “unknown device” onder “Universal Serial Bua Controllers”
Ik probeer al een paar dagen om mijn S3 aan computer te verbinden, wil er muziek opzetten. maar mijn computer zegt dat hij het USB-apparaat niet herkent. Ik heb alle USB poorten al geprobeerd. Dus weet niet waar het nog aan kan liggen.
Ik hoop dat jullie antwoorden voor me hebben.
Mijn dank is wederom groot