Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Welke meldingen bedoel jij, het icoontje bovenin of een geluidssignaal?
Samsung Galaxy S7
SRNA513006;367988
Welke meldingen bedoel jij, het icoontje bovenin of een geluidssignaal?
Ok, ik gebruik ook 4.1.1 en bij mij komen de meldingen wel binnen.
Bovenin links het symbooltje met de M erin, de naam van de afzender en een door mij gekozen geluid.
Ik heb het hierbij dan wel over een van Gmail afkomstig mailbericht want ik werk alleen met Gmail.
Dus wellicht toch iets met de instellingen zoals b.v. bij Algemene instellingen -> Berichtacties en bij de instellingen voor het specifieke E-mail adres bij Meldingen, etc.
Samsung Galaxy S7
SRNA513006;367997
Ok, ik gebruik ook 4.1.1 en bij mij komen de meldingen wel binnen.
Bovenin links het symbooltje met de M erin, de naam van de afzender en een door mij gekozen geluid.
Ik heb het hierbij dan wel over een van Gmail afkomstig mailbericht want ik werk alleen met Gmail.
Dus wellicht toch iets met de instellingen zoals b.v. bij Algemene instellingen -> Berichtacties en bij de instellingen voor het specifieke E-mail adres bij Meldingen, etc.
@bekokv
Ik had dit ook na de update van gmail onlangs. Heb dan gezien dat bij Instellingen -> …@gmail.com -> gegevensgebruik stond: Gmail-synchronisatie is UIT.
Heb dit nu op AAN gezet en het werkt weer.
En heb je bij gmail al gekeken naar: menu -> labelinstellingen -> of meldingen aangevinkt is?
bekokv;367998Ik heb even parallel mijn Gmail account aangemaakt in de standaard app e-mail en dan krijg ik wel 2 notificaties (enveloppen 1x Gmail en 1x Standaard mail) in de linker bovenhoek en ook met geluid.
Ik heb het over standaard app e-mail, daar ik heb 2 accounts ingesteld gmail en hotmail en tot maand geleden kreeg ik meldingen bij beide accounts en nu alleen van hotmail
Samsung Galaxy S7
SRNA513006;368229
Ik heb even parallel mijn Gmail account aangemaakt in de standaard app e-mail en dan krijg ik wel 2 notificaties (enveloppen 1x Gmail en 1x Standaard mail) in de linker bovenhoek en ook met geluid.
Voorstel, zet jouw Gmail account tijdelijk parallel als Google account en zet de synchronisatie aan.
Als het goed is krijg je dan het Gmail bericht in beide mailboxen en kijk dan welke notificaties jij dan ontvangt.
Hoe zit het met cijfertjes bij het pictogram om aan te geven hoeveel mails er zijn binnengekomen?
Ik merk sinds paar dagen dat ik geen melding krijg van binnenkomende mail bij gmail. Van hotmail krijg ik normaal meldingen. Ik heb instellingen gecheckt die zijn goed. Ik weet dat ik vroeger gewoon meldingen kreeg ook van gmail.