Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het kan inderdaad aan de kabel liggen. Probeer het ook eens aan een USB poort van je computer.
Natuurlijk heb ik alles al geprobeerd behalve andere kabel kopen… dus… Im lost.
denk niet dat het door de kabel komt. met de originele S3 kabel en lader zou die normaal moeten opladen. ik heb zelf ook wel eens de kabel van mijn oude X10 gebruikt (kabel van de x10 in de lader van de s3) en daarmee laad die ook normaal op
Ik heb dit probleem zelf ook na de update, geen idee waar het aan ligt helaas maar gemiddeld laadt mijn telefoon met 15% per uur op.
ronald24e;372566
Ik heb dit probleem zelf ook na de update, geen idee waar het aan ligt helaas maar gemiddeld laadt mijn telefoon met 15% per uur op.
ronald24e;372566
Misschien eens een batterystat reset doen als deze 100% opgeladen is?
Het komt wel vaker voor dat na het installeren van een nieuwe rom de battery stats niet meer kloppen.
JohandeJong;372675
Misschien eens een batterystat reset doen als deze 100% opgeladen is?
Het komt wel vaker voor dat na het installeren van een nieuwe rom de battery stats niet meer kloppen.
Batterystats en opladen en nieuwe rom kunnen zeker wel invloed op elkaar hebben. Is niet altijd het geval maar op het moment van raadselachtige verschijnselen één van de opties om uit te proberen.
Verder heb ik geen idee. Persoonlijk heb ik er nog nooit last van gehad maar ik gebruik dan ook altijd custom roms (Omega).
Hey, sinds ik naar jelly bean heb geupdate laad mijn galaxy s3 heel sloom. Ook met custom roms. Andere kernels.
ene keer gaat het snel en de andere keer niet. De ene keer staat hij gewoon op de lader en loopt batterij alsnog leeg. Opladen gaat soms even snel als dat je batterij leeg gaat met afentoe wat gebruiken. Dit is echt enorm sloom. Ff snel opladen heeft dus geen nut. Telefoon zit nu 1.5 uur aan de lader en het is maar van 10 naar 20% gestegen… Dit had ik op android 4.0 niet. Soms trouwens op jelly bean gaat hij wel sneller laden. Veel sneller. Maar vaak gewoon heel sloom. Zoals nu. Soms wat sneller.
Ik heb de kabel van mij oude xperia x10 gebruikt en de oplader maar alsnog even sloom. Ik las op xda dat als ik een andere usb kabel voor de galaxy s3 koop dat het probleem is opgelost… Wat zeggen jullie? Dit is echt vervelend!!