Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Verheyen_bart;372369
Hey,
Al sinds de eerste dag van aankoop stel ik vast dat tijdens het afspelen van muziek deze zeer regelmatig hapert. Met haperen bedoel ik: stoppen, weer starten, opnieuw stoppen enz.
Ik kan dit voorlopig alleen vaststellen als het scherm uit is, en dit na ongeveer een 5-tal minuten. Van zodra ik het scherm aandoe speelt ie mooi verder.
Ik heb al veel geprobeerd:
Volledige reset
Muziek van externe sd naar interne verplaatst
Via task manager Ram “leegmaken” alvorens muziek te spelen
Poweramp buffer vergroten en thread priority op hoogste zetten. Het stotteren is minder dan bij de stock player maar nog steeds extreem irritant.
Iemand nog meer ideeën?
Ik draai momenteel 4.1.1 stock rom, geen root.
Alvast bedankt!
Vermoedelijk niet de luidspreker want het probleem doet zich ook voor wanneer het toestel verbonden is met een Philips wekker/dock via bluetooth.
Kan het iets te maken hebben met bv in “deep sleep” te gaan of zoiets? Druk ik tijdens het haperen op de power knop, het scherm ligt op en hij speelt zonder haperen verder.
Verheyen_bart;372407
Kan het iets te maken hebben met bv in “deep sleep” te gaan of zoiets? Druk ik tijdens het haperen op de power knop, het scherm ligt op en hij speelt zonder haperen verder.
Bij deze het resultaat. 4 a 5 keer heeft het toestel gehaperd. Alvast bedankt voor de hulp!
Het volgende heeft misschien niets met het haperen van de muziek te maken…
Soms vond ik dat het toestel tamelijk traag reageerde, waarop ik Quadrant Benchmark tool installeerde. Het resultaat verbaasde mij, de score was een pak lager dan bv de HTC One X, een gelijkaardige toestel mbt de processor. Na een herstart geeft de test dan weer een veel betere score. Ik weet dat die testen niet altijd evenveel waarde hebben, maar misschien wijst het op een processorprobleem…
Dan is in ieder geval het mogelijke deep sleep probleem al uitgesloten. Ik zal eens wat op internet gaan zoeken!
Heeft u trouwens een zeer slechte batterijduur? Als de processor bijna continu op het hoogste draait bij alleen muziek afspelen zal batterij toch wel snel leeg gaan.
Verheyen_bart;372431
Het volgende heeft misschien niets met het haperen van de muziek te maken…
Soms vond ik dat het toestel tamelijk traag reageerde, waarop ik Quadrant Benchmark tool installeerde. Het resultaat verbaasde mij, de score was een pak lager dan bv de HTC One X, een gelijkaardige toestel mbt de processor. Na een herstart geeft de test dan weer een veel betere score. Ik weet dat die testen niet altijd evenveel waarde hebben, maar misschien wijst het op een processorprobleem…
Wat noem je slecht :-)
Vanaf 8u gaat de telefoon volledig opgeladen van de lader, rond 17u vertrek ik naar huis en staat de batterij rond 75%. Exchange, Gmail en yahoo mail worden constant gesynchroniseerd. Regelmatig kijk ik eens in de play store, een paar WhatsApp berichten,…
Hey,
Al sinds de eerste dag van aankoop stel ik vast dat tijdens het afspelen van muziek deze zeer regelmatig hapert. Met haperen bedoel ik: stoppen, weer starten, opnieuw stoppen enz.
Ik kan dit voorlopig alleen vaststellen als het scherm uit is, en dit na ongeveer een 5-tal minuten. Van zodra ik het scherm aandoe speelt ie mooi verder.
Ik heb al veel geprobeerd:
Volledige reset
Muziek van externe sd naar interne verplaatst
Via task manager Ram “leegmaken” alvorens muziek te spelen
Poweramp buffer vergroten en thread priority op hoogste zetten. Het stotteren is minder dan bij de stock player maar nog steeds extreem irritant.
Iemand nog meer ideeën?
Ik draai momenteel 4.1.1 stock rom, geen root.
Alvast bedankt!