Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb hetzelfde probleem :-(
Heb geen google+ account
Synchronisatie staat uit
Wanneer ik de data wis in Galerij worden idd de FB mappen verwijderd, alleen ze komen ook net zo snel weer terug :-(
Wie kan mij helpen? Ben ten einde raad….
sarina;389157
Ik heb hetzelfde probleem :-(
Heb geen google+ account
Synchronisatie staat uit
Wanneer ik de data wis in Galerij worden idd de FB mappen verwijderd, alleen ze komen ook net zo snel weer terug :-(
Wie kan mij helpen? Ben ten einde raad….
Idd facebook. of dropbox, die heeft ook zo'n functie
Ik ben er inmiddels van af door de gegevens te wissen in de installatie map van de galerij. Als je dat doet is de instant upload map verdwenen. (bij mij werkte het perfect)
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
Hubert;378243
Robbie: je opent Google+ op jouw tel -> druk op menu -> druk op instellingen -> dan moet je bij Foto's en video's ‘Automatisch uploaden’ op UIT zetten.
Bij mij was de map weg nadat ik de foto's op mijn Google+ account had verwijderd.
Anders moet je dit ook nog even proberen: ga naar Instellingen -> Applicatiebeheer -> Alles -> Galerij -> Gegevens wissen.
Maak misschien wel even een backup van jouw foto's. Bij mij bleven deze staan maar je kan beter op safe spelen.
Succes!
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Hubert;378243
Robbie: je opent Google+ op jouw tel -> druk op menu -> druk op instellingen -> dan moet je bij Foto's en video's ‘Automatisch uploaden’ op UIT zetten.
Bij mij was de map weg nadat ik de foto's op mijn Google+ account had verwijderd.
Anders moet je dit ook nog even proberen: ga naar Instellingen -> Applicatiebeheer -> Alles -> Galerij -> Gegevens wissen.
Maak misschien wel even een backup van jouw foto's. Bij mij bleven deze staan maar je kan beter op safe spelen.
Succes!
Robbie: je opent Google+ op jouw tel -> druk op menu -> druk op instellingen -> dan moet je bij Foto's en video's 'Automatisch uploaden' op UIT zetten. Bij mij was de map weg nadat ik de foto's op mijn Google+ account had verwijderd. Anders moet je dit ook nog even proberen: ga naar Instellingen -> Applicatiebeheer -> Alles -> Galerij -> Gegevens wissen. Maak misschien wel even een backup van jouw foto's. Bij mij bleven deze staan maar je kan beter op safe spelen. Succes!