Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoe kan je veilig stand weghalen bij samsung galaxy j1
Hoe kan je veilig stand weghalen bij samsung galaxy j1heb je het toestel al een keer uit en weer aangezet.
Hoe heb je hem wegkeregen?heb je alle andere oplossingen in deze post al geprobeerd?
Help help help help - ik heb ellelang op dit ding gezeten om te kijken hoe ik dat rot veilige modus uit kan zetten en inderdaad mijn volumeknop omlaag doet het ook niet hoe los ik het op want ik kan hem gewoon indrukken en omhoog doet hij het alleen beneden niet aub zsm antwoord hopeloos ik kan bijna niks er meer mee geen 1 spel doet het . Dus ik gok dat ik het volumeknopje moet maken en dan doet hij het wëer maar hoe maak ik het er is niks aan de hand hij zit niet vast , maar doet het niet aub help mij
Hoi,
Bij mij was dat ook zo. Ik kon gewoon zowat niets. Ik zette hem uit en aan en het bleef het zelfde. Een tijdje later dee ik hem gewoon uit en een uurtje later weer aan. Toen was het opeens weg!
Ik hoop dat je hier iets aan het. Succes.
Groetjes.
als al het andere wat in deze post niet helpt dan zit er niet anders op dan de volume knop van het toestel te laten repareren.
er zij andere mogelijkheden (zie onderstaand filmpje) maar dan moet je van goede huize komen om dit werkend te krijgen en als je weinig van rooten,tweaken enz af weet dan zou ik er niet aan beginnen.
Iemand heeft gezegd dat het helpt als je niet je volume knop ingedrukt houd maar mijn volume knop is ingedeukt dus die kan ik niet meer indrukken want die is automatisch altijd ingedrukt omdat hij ingedeukt is. Heeft iemand een tip hoe ik dit kan fixen?
Heel erg bedankt de vijlige stand is ook bij mij wegaat u bent super
Je moet je mobiel opnieuw opstarten dat lukt in ieder geval bij mij