Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien de blokkeer functie in schakelen??Weet niet of dit helpt maar denk het wel.
Zet uw gsm gewoon op stilstand , dan heb je die geluiden niet in de nacht en uw wekker gaat evengoed af met signaal ;)
Ik heb er nooit last van. Maar dat komt misschien omdat ik in de volume instellingen altijd de Systeemgeluiden op 0 (nul) heb staan.
zo zijn er dus een aantal opties om deze geluiden uit te zetten, maar je mist dan ook andere geluiden. Vind je dit prima dan kan je hiervoor kiezen, anders ben ik bang dat het niet lukken zal zonder te rooten. Als je je toestel root dan kan je het specifieke geluid wel uitzettten.
Systeemgeluiden uitzetten dan geeft ie niet aan met geluid dat ie vol is :)
heb je al een oplossing gevonden want ik zou ook van dit irritant geluidje afwillen?
Of kan iemand me vertellen hoe ik dat moet doen via rooten?
Thanks
[QUOTE=steve mcq;386935]heb je al een oplossing gevonden want ik zou ook van dit irritant geluidje afwillen? Of kan iemand me vertellen hoe ik dat moet doen via rooten? Thanks[/QUOTE] Ik werd er flauw van en heb ondertussen de S3 geroot, zoals hier op het forum beschreven is. Met Odin was in 10 minuten klaar. Hier de link: [url]http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/40602-how-root-je-s3-voor-beginnelingen-noobs-2-a.html[/url] Daarna heb ik in het systeem het geluid dat er voor zorgde bij accu vol hernoemd. De Samie kan het nu niet vinden en je hoort dus ook niks. Eindelijk rust bij het slapen.
Ondertussen heb ik de app “full battery notification” erop gezet en dit lijkt het probleem op te lossen zonder de telefoon te rooten.
Ik gebruik hiervoor Smart Connect van Sony. Zodra hij merkt dat de oplader er aan hangt én de tijd tussen twee ingegeven tijden is, zet hij alles qua geluid uit. Dat kun je zelf verder helemaal instellen. Top appje. Nadeel is het icoontje dat hij elke keer weer in de taakbalk zet. Als dat nu nog kon worden uitgeschakeld was het helemaal perfect. Groeten...
Is er een mogelijkheid, zonder root, om die irritante tonen uit te zetten bij het insteken van de lader en dat constante herhalen dat de accu vol is. Heb de phone op mijn slaapkamer altijd aan de lader liggen en gebruik hem als wekker. Maar om het uur een rot toon dat hij vol is, zit ik in de nacht niet op te wachten. Al veel gezocht, kom niet verder dat dit alleen met root uit te zetten is. Is toch van de gekke, dat dit niet gewoon ergens in de instellingen te doen is. Iemand een andere truc zonder root???