Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Verwijderd_Account_29413

Verwijderd_Account_29413

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 20:58

Hallo, Momenteel ben ik aan het reizen in Australie en omdat mijn sgs2 het heeft begeven heb ik de sgs3 gekocht. Nu lukt het me niet om de standaard apps te wijzigen onderin het scherm. Bijv. Internet explorer verwijderen voor chrome en berichten verwijderen voor whats app. Nu weet ik niet of het aan deze australische versie van android ligt maar het werkt iig niet hetzelfde als met de sgs2. Daarnaast zit swype er niet meer op. Wel eem optie om te vegen over het scherm maar niet precies hetzelfde als de goede oude swype. Is dat bij jullie ook zo? Ook is het moeilijk om 2 talen te selecteren voor het toetsenbord (engels en nl). Iemand weet hoe het moet om de originele swype te krijgen in 2 talen? Hartelijk dank!

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 17 februari 2013
  • 21:28

hoe dit werkt met de stock launcher geen idee meer, maar met de zeam launcher kan ik wel alle apps in de dock aanpassen. de originele Swype vind ik bar slecht dus heb daar een vervanger voor die doet wat het origineel op de s3 had moeten doen. die staat niet in de playstore maar moet je even voor googlen. het heet Swype bèta. je zult hé moeten aanmelden en dan krijg je vanzelf een download link. succes en veel plezier in Australië !

AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 21:51

[QUOTE=Bastijn;382695]Hallo, Momenteel ben ik aan het reizen in Australie en omdat mijn sgs2 het heeft begeven heb ik de sgs3 gekocht. Nu lukt het me niet om de standaard apps te wijzigen onderin het scherm. Bijv. Internet explorer verwijderen voor chrome en berichten verwijderen voor whats app. Nu weet ik niet of het aan deze australische versie van android ligt maar het werkt iig niet hetzelfde als met de sgs2. Daarnaast zit swype er niet meer op. Wel eem optie om te vegen over het scherm maar niet precies hetzelfde als de goede oude swype. Is dat bij jullie ook zo? Ook is het moeilijk om 2 talen te selecteren voor het toetsenbord (engels en nl). Iemand weet hoe het moet om de originele swype te krijgen in 2 talen? Hartelijk dank![/QUOTE] Om de applicaties van je vergrendelscherm te wijzigen ga je in het instellingen menu naar vergrendelscherm en vervolgens naar vergrendelscherm opties. Vervolgens ga je naar sneltoets en tikt het icoontje wat je wil wijzigen aan dan word de drawer geopend en selecteer je de app die je in je vergrendelscherm wil hebben. Swype is alleen buiten de playstore verkrijgbaar.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 17 februari 2013
  • 22:14

Je bedoelt de apps in je Dock (applicatiebalk onderin je scherm). Zet (voor het gemak) even een leeg venster voor je of een venster waar nog voldoende ruimte op is. Zet uit de appdrawer een icoon op dat scherm dat je in de Dockbar wilt. Houd een icoon in de Dockbar dat je kwijt wilt even vast en sleep het dan naar je venster. Houd het nieuwe icoon op het venster vast en sleep het dan in je Dockbar. That's it.

JackyX

JackyX

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2013
  • 16:04

Swype is via [URL="http://beta.swype.com/"]DEZE LINK[/URL] te downloaden.

Verwijderd_Account_29413

Verwijderd_Account_29413

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 01:30

Bedankt voor jullie antwoorden. Wat betreft de apps onderin mijn dock. Het lukt nog steeds niet. Als ik op bewerken druk in mijn startscherm dan verdwijnen de dock apps. Als ik op bewerken druk in mijn app drawer en kies de app die ik wil dan kan ik ze alleen op de pagina's zelf zetten en dus niet op de dock plaatsen. Zie fotos, het gaat dus ok de apps onderin op de tweede foto. [IMG]http://img.tapatalk.com/d/13/02/20/ymamydap.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/13/02/20/ebe5uzut.jpg[/IMG]

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 20 februari 2013
  • 10:49

Doe het dan even op de manier zoals ik beschreef. Niet op bewerken klikken maar gewoon verslepen van/naar je Dockbar.

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
Verwijderd_Account_29413

Verwijderd_Account_29413

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2013
  • 08:12

Dat werkt ook niet...als ik iets lang indruk verdwijnt de dock balk en als ik een app van de dock balk indruk gebeurt er niets.ik denk dat het aan de Australische versie ligt. Maar toch bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 13:45)
Optimusic

Optimusic

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2013
  • 09:18

Je moet z3 lang ingedrukt houden en dan slepen naar een leg vak op je homescreen… en btw, ik hoop voor je dat je toestel het dan ook doet in Nederland, want daar zijn nogal eens problemen mee aangezien ze daar andere frequenties gebruiken dan hier :s.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 21 februari 2013
  • 09:38

[QUOTE=Optimusic;383652] daar zijn nogal eens problemen mee aangezien ze daar andere frequenties gebruiken dan hier :s.[/QUOTE] In Australië gebruiken ze ook GSM-1800, net als hier. Ik kan je uit ervaring vertellen dat Australische toestellen net zo goed hier werken als andersom. Daarnaast zijn bijna alle moderne GSM's tri-band. Je kan ze zelfs zonder problemen in de US gebruiken...

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.