Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Verheyen_bart

Verheyen_bart

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 12:10

Oké, had beter even uw links gelezen. Ik ga het deze avond eens proberen zonder SIM!

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
Baldwin

Baldwin

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 14:48

Verheyen_bart;383397
Provider is inderdaad Telenet al ontgaat mij een mogelijk verband :-)

't Is maar dat in de recentste thread op code.google.com volgend staat

Since 4.1.2. did not solve this issue, I tried a re-set of my Galaxy SIII back to factory settings without doing anything else, without putting in SIM card, without SD card and the music player had no problems. I insterted my SD card and still no problems. Then I put in my SIM card and the music player stutters again. With Ice Cream Sandwich I had NO problems at all.

Same here, just contacted the sim card provider and they told me that it is not their problem and I should contact Samsung. I contacted Samsung and they also said it is not their problem but the provider's problem.
If you ask me, i think it is a Jelly Bean problem, because I didn't have any problems with Ice Cream Sandwich with my Telenet sim card.

Heb nog niet geprobeerd om de SIM eens te veranderen… het zou iig wel sterk zijn moest het daarmee iets te maken hebben. Ik zie trouwens ook totaal het verband niet hoor ma bon… je moet tegenwoordig van niets meer stom staan

Grt.

Engel

Engel

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 20 februari 2013
  • 14:54

Zou het niet kunnen liggen aan de mini SD kaart ??? Ik roep maar wat, zit misschien niet goed in de houder. Kopieer dat nummer eens naar de SIII zelf en speel het dan eens af.

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

Verheyen_bart

Verheyen_bart

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 15:05

[QUOTE=Engel;383458]Zou het niet kunnen liggen aan de mini SD kaart ??? Ik roep maar wat, zit misschien niet goed in de houder. Kopieer dat nummer eens naar de SIII zelf en speel het dan eens af.[/QUOTE] Dat was ook mijn eerste gedacht dus heb alle muziek naar intern geheugen verhuisd. Maakt geen verschil.

Baldwin

Baldwin

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2013
  • 15:58

Heb geprobeerd met de Telenet Sim eruit… geluid blijft blijkbaar niet hangen. Sim er terug in… geluid blijft hangen!

Het toestel in flightmode zetten en herstarten zodat de pin niet moet ingegeven worden bij het opstarten werkt ook.

Het toestel gewoon in flightmode zetten als de pincode bij het opstarten reeds ingegeven is werkt niet… geluid blijft hangen :-/

Bewerkt (21 mei 2013 13:46)
Baldwin

Baldwin

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2013
  • 20:11

Telenet gebruikers die dit probleem ondervinden en bij wie het probleem opgelost is door geen of een SIM kaart van een andere provider te gebruiken… ik heb een discussie opgestart op een forum waar de klantendienst van Telenet actief is.
Als jullie daar ook melden dat je deze problemen ondervind kunnen we Telenet mss aanmoedigen om een oplossing te zoeken.

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=15747

Grt.

Bewerkt (21 mei 2013 13:47)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.