Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
[QUOTE=SeRoW;383832]Hallo androidworld gebruikers, Ik heb al sinds een maand een SGS3 maar ik weet nog steeds niet hoe ik de voorgeinstaleerde apps moet verwijderen zoals, flipboard,chaton, samsungapps etc etc. kan iemand dit misschien uitleggen. [/QUOTE] Dit kan je doen door je toestel te rooten en dan met titanium backup kan je ook system apps verwijderen.
Of in applicatiebeheer uitschakelen. Dan heb je er ook geen last meer van.
[QUOTE=JohandeJong;383837]Of in applicatiebeheer uitschakelen. Dan heb je er ook geen last meer van.[/QUOTE] Hier een linkje met de uitleg [url=http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Tutorial:Apps+uit+zetten&redirect=no]Apps uit zetten - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld[/url] Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
heel erg bedankt AndroidGeert het is me gelukt!
Geen dank! We zijn er hier op het forum om elkaar te helpen! Geert Verstuurd van mijn GT - I9300 met Tapatalk
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Hallo androidworld gebruikers, Ik heb al sinds een maand een SGS3 maar ik weet nog steeds niet hoe ik de voorgeinstaleerde apps moet verwijderen zoals, flipboard,chaton, samsungapps etc etc. kan iemand dit misschien uitleggen. mvg serow,