Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vedici

vedici

• Lid sinds 10 augustus 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2013
  • 16:30

Thnx voor extra info luitjes. Haha davedh shame on you. Zo leren we steeds weer bij hiero thnx. Dus als ik goed begrijp kan ik met die toolkit hetzelfde als met odin zelfs meer.

Bewerkt (21 mei 2013 13:46)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 23 februari 2013
  • 16:51

[QUOTE=vedici;384543]Thnx voor extra info luitjes. Haha davedh shame on you. Zo leren we steeds weer bij hiero thnx. Dus als ik goed begrijp kan ik met die toolkit hetzelfde als met odin zelfs meer.[/QUOTE] veel meer dan odin :)

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 23 februari 2013
  • 16:55

Die Toolkit maakt overigens ook gebruik van Odin. Maar is zeer handig, ik gebruikte hem ook toen ik nog een S III had. Is ook zeker een donatie waard als je hem up-to-date wilt houden.

vedici

vedici

• Lid sinds 10 augustus 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2013
  • 17:20

ja had al gelezen dat je donatie kon doen. ok dus die toolkit maakt gebruik van odin. dus is de moeite waard om het te gebruiken zo te horen. raar/jammer dat het niet eerder tersprake is gekomen hiero.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 23 februari 2013
  • 17:37

Met die toolkit kun je via je PC van alles met je S3 doen wat betreft rooten/unrooten, stock maken, apps installeren, etc. etc. Waarom hier nooit vermeld? Ik denk omdat het gros van de gebruikers dit allemaal veel te ver gaat. Men wil een custom rom kunnen installeren en rooten en verder via CWM eventueel wat themes en mods installeren en dat is het dan wel. Met deze toolkit kun je zoveel meer op systeem nivo. Maar dan ben je echt zo intensief met je telefoontje bezig dat je eigenlijk helemaal geen tijd meer over hebt om er mee te doen waar het ding voor ontworpen is, om mee te bellen HAHA. Dus een handige tool voor mensen die nog een stap verder gaan dan een kant en klare custom rom flashen. Als je dat wilt dan is XDA the place to be.

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2013
  • 18:54

Kijk maar in het Keuze Menu van de Toolkit: ==================================================================================== Written by Mark Skippen ([url=http://www.skipsoft.net]SkipSoft.net | Control your device the way YOU want to[/url]) - Last Updated 08th Nov 2012 For Info and Support goto [url=http://goo.gl/9UnLR][SAMSUNG GALAXY S3 UNIFIED TOOLKIT V7.0] Drivers, Backup, Root, Recovery + MORE [GSM] - xda-developers[/url] - Donate [url]http://goo.gl/MV3eU[/url] Contact me at [email]markskippen@gmail.com[/email] - follow me on twitter at [url]http://goo.gl/uylz4[/url] ==================================================================================== ADB MODE [If serial shows, drivers are installed] List of devices attached ------------------------------------------------------------------------------------ MAIN MENU [GSM 4.1.1 JRO03C XXDLJ5] [FREE VERSION] ----------------------------------- 1. Install SGS3 Drivers on your PC [DO THIS FIRST] [UnPlug Phone First] 2. Rooting Options [ADB Mode, Booted to Android] 3. Flash Insecure Boot Image ONLY, for adb access [ADB Mode, Booted to Android] 4. Rename Recovery Restore Files [if present] [ADB Mode, Booted to Android] 5. Flash Custom Recovery [ADB Mode, Booted to Android] 6. ReFlash Stock Recovery via Odin [ADB Mode, Booted to Android] 7. Backup and Restore your Phone [ADB Mode, Booted to Android] 8. Download, Extract + Flash Stock Rom via Odin [ADB Mode, Booted to Android] 9. Install apk's to Phone [ADB Mode, Booted to Android] 10. Push Files to Phone [ADB Mode, Booted to Android] 11. Pull Files from Phone [ADB Mode, Booted to Android] 12. Set File Permissions on Phone [ADB Mode, Booted to Android] 13. Install BusyBox on Phone [ADB Mode, Booted to Android] 14. LogCat Functions [ADB Mode, Booted to Android] 15. Phone Mods [ADB Mode, Booted to Android] 16. Quick Picks [store upto 10 programmable tasks] [Donator Feature Only] 17. Extras, Tips and Tricks [Donator Feature Only] 18. Create an Odin flashable tar from an img file [Phone not needed for this] 19. Developer Tools [Phone not needed for this] 20. SIM Unlock your Device [not available yet] 21. Device Information [ADB Mode, Booted to Android] 22. Reboot Phone Options [ADB Mode, Booted to Android] 23. Open a Command Prompt for Manual Input 24. General Information and Help 25. Refresh Main Menu 26. ToolKit Settings 27. Donate to Samsung Galaxy S3 ToolKit Project Development x. Exit ==================================================================================== Make your choice:

Bewerkt (21 mei 2013 13:47)

Samsung Galaxy S7

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 24 februari 2013
  • 20:34

Ik heb met de toolkit de drivers geïnstalleerd op school. Normaal heb je hier de rechten niet voor op school. Maar met dit programma lukte het wel. Heb hem van XDA afgeplukt. Geert Verstuurd van mijn GT - I9300 met Tapatalk

Bewerkt (21 mei 2013 13:47)

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.