Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Daar heb je gewoon een kabeltje voor. Weet allen niet hoe die heet, heb er zelf ook een. De ene kant steek je in uitgang voor r oordopjes en ander in je autoradio.
kijk op ebay anders daar kun je em vast wel vinden :)
Je bedoeld zoiets.. [url=http://www.shopandroid.com/ibolt-vehicle-charging-dock/3A78A11914A.htm]iBOLT Vehicle Charging Dock for Samsung Galaxy S3 - Android Car Mounts - ShopAndroid[/url]
Ik gebruik voor het afspelen van muziek in de auto vanaf mijn S3 Bluetooth. Veel moderne radios hebben deze functie en ik kan je verzekeren dat het perfect werkt
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
wappiesoft;384717
Ik gebruik voor het afspelen van muziek in de auto vanaf mijn S3 Bluetooth. Veel moderne radios hebben deze functie en ik kan je verzekeren dat het perfect werkt
soukyaki;384669
Je bedoeld zoiets..
iBOLT Vehicle Charging Dock for Samsung Galaxy S3 - Android Car Mounts - ShopAndroid
Hallo,
Ik heb sinds een tijdje een S3 die ik graag in de auto wil gebruiken als muziekbron. Ik heb een houder gekocht met een USB plug er in en ik zou die graag op de een of andere manier op de aux input van de autoradio willen aansluiten zodat ik de muziek vanaf de telefoon via de usb poort kan streamen naar de autoradio. Eigenlijk hetzelfde alsof je via de koptelefoon uitgang (jackplug) een kabel verbindt met de radio maar dan dus niet via de jackplug maar via usb.
Ik heb zitten zoeken op internet en heb gezien dat het kan als je er een usb dac tussen zet die het signaal van digitaal naar analoog om kan zetten. Probleem is alleen dat ik die dingen in nederland nergens kan vinden.
Heeft er iemand een idee hoe ik diit het beste zou kunnen aanpakken?
vriendelijke groeten,
Ton