Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ga in aplicatiebeheer-alles naar de s-planner app en wis de cach.
Wat is de cach, is dit bij gegevens ( gegevens wissen ) of bij Buffer ( leegmaken deze is O,00 B )
Ik heb S planner versie 4.1.2 I9300XXELLC
Gegevens wissen
Ik heb de gegevens gewist, maar dit heeft niks geholpen, direct na openen, krijg ik een zwarte scherm en de melding s planner is gestopt
Alvast bedankt voor je hulp, heb je nog enig idee wat ik zou kunnen doen.
Probeer de volgende stappen eens: 1. Ga naar instellingen > Applicatie beheer (Apps) > Selecteer vervolgens "Alles". 2. Scroll dan omlaag naar S Planner en selecteer deze. 3. In het App info scherm klik je op Gegevens wissen/Buffer leegmaken. 4. In hetzelfde scherm klik vervolgens op "Uitschakelen". 5. Als laatste klik je op "Force stop" en daarna de app weer inschakelen. Nu zou S Planner weer moeten werken. Laat even weten of dit werkt.
Gedaan, maar het werkte nog niet, ik heb daarna de agenda opslaan app. hiervan de gegevens gewist, daarna de s-planner geopend en dit werkte, volgens mij is het opgelost.
Bedankt voor alle hulp.
Goed dat het is opgelost.
ik heb ergens op XDA gelezen dat het probleem bij Samsung ligt en nog niet is opgelost.
Samsung galaxy Note 3
(nog) Orgineel
Werkt de Week weergave wel? Bij mij namelijk niet, dan blijft S Planner er uit knallen "S Planner is gestopt"
Hallo, ik kan alleen nog de s planner openen, daarna sluit hij vanzelf en krijg ik de melding S planner is gestopt
wat kan ik hier aan doen