Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hier 155 euro:
http://www.gsm-eindhoven.nl/Samsung-galaxy-S3.html
250 vind ik dus erg overdreven.
Maar heb je ook de search button gebruikt?
Volgens mij zijn er hier al wat topic's over.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Niet gezien maar is eerste laag zeg maar niet alleen te vervangen de tochscreen werkt nog goed ? Misschien iemand die in de buurt van mijn woonplaats woont die het voor mij wil vervangen ? ik zie dat onderdeel die ik zoek maar een paar tientjes kosten
Dit is knap *** man!
nee je moet echt het complete element vervangen. het touchscreen zit vast aan het scherm zeg maar.
DaveDH;397123Als ik een beetje op youtube kijk zie je mensen die alleen de front vervangen How to replace Samsung galaxy S3 screen/lens with 20$ - YouTube dit zou toch ook wel mogelijk zijn ? dan ben ik veel goedkoper klaar als ik een heel nieuw scherm zit zit je zo op een paar honderd euro kijk dacht zoiets te kopen Pebble Blue Replacement Screen Glass Lens for Any Samsung Galaxy S3 i9300 &Tools | eBay en dan dus zelf of met hulp van iemand van jullie het vervangen.
Dit is knap *** man!
nee je moet echt het complete element vervangen. het touchscreen zit vast aan het scherm zeg maar.
Het kan wel hoor, ben wel filmpjes tegen gekomen waar ze het scherm los halen van het touch gedeelte.
Het is alleen wel een hoop gedoe en je moet veel geduld hebben met een föhn.
het probleem zit er wel in om het scherm weer goed vast te krijgen. zag in een filmpje dat ze de oude lijm laag hergebruiken maar er gaat veel lijm verloren, in sommige gevallen werkt het touchscreen iets minder.
Tim_vr6;397153
Samsung Frontcover + Display + Display Window + Touchscreen Sapphire Black Origineel - Samsung i9300 Galaxy S III - MobielBereikbaar.nl
Ik heb zelf het het glas alleen vervangen het kan wel degelijk.
Je moet alleen zorgen dat het scherm goed warm blijft en heel voorzichtig omhoog wippen.
Daarna alle resten verwijderen en het nieuwe glas erop lijmen. De lijm doe je echt aan de buitenste zijde zie je snel genoeg.
Of deze: Buy Replacement PVC + Glass Mirror Screen for Samsung Galaxy i9300 / S3 - Black + Transparent
Is wel een betrouwbare site, duurt meestal wel even voordat het binnen is.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Hey iedereen heb vandaag tot mijn grote spijt mijn s3 laten vallen de telefoon functioneert nog perfect alleen er zit dus wel een barst in het scherm ben even bij de winkel geweest die zijden dat het 250 euro ging kosten maar je kan toch ook alleen dat glas vervangen is dit zelf makkelijk te doen of laten doen voor voor een redelijke prijs en weet iemand misschien nog een linkje waar je die onderdelen goedkoop kan krijgen ?