Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Onder instellingen > accounts > Google account moet je Picasa synchronisatie uitzetten.
Misschien daarna ook de gegevens van de gallerij apps wissen onder instellingen>applicaties> Gallerij app. Maar probeer eerst bovenstaande even.
Daar staat helaas geen picasa account?
Onder je gmail account:
Sorry gevonden maar hij blijft in galerij picasa weergeven
Dan zou je de gegevens van de galerij app moeten lozen.
Instellingen - applicaties - alles - galerij opzoeken en daar gegevens wissen
Na een reset had ik ook weer de picasa foto's en het bovenstaande werkt.
Daar naast kun je in de galerij ook nog kiezen bij weergave, alle inhoud, inhoud op apparaat.
Als je kiest voor inhoud op apparaat, laat hij geen foto's meer zien van bv. facebook en picasa. Let wel dat betekend niet dat de foto's niet op je tel. staan.
Maar als je synchroniseren uit hebt staan dan is het probleem ook weg.
ga naar www.picasaweb.com, log daar in, vervolgens naar mijn albums en de nodige foto's of albums verwijderen
suc6.
Wat een super dom antwoord Vantji1….
Zoals boven beschreven je link in je Google account met Picasa ontkoppelen.
Dan open je applicatiebeheer en zoek je de Galarij op. Deze open je in applicatiebeheer en wis data.
Nu zijn de thumbs weg en zullen ook niet meer worden weergegeven.
http://android.appstorm.net/how-to/internet/how-to-remove-picasa-albums-from-your-gallery/
Bij mij blijven piccaso fotos er ook weer op te komen
en in applicatiebeheer heb ik geen galerij app
hoe nu te doen
mvg
Wie kan me helpen:
Ik zou heel graag in mijn gaearij de albums van Picasa niet meer willen zien en dan niet door alleen door weergave en dan alleen inhoud op apparaat aanvinken want na een paar minuten geeft hij gewoon alle inhoud weer aan.
Of kan ik picasa wissen….geloof het niet want die zit samen met google in een pakket…..HELUP!