Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Mijn gok is even goed als de jouwe, maarre….kernel of systeemapps of drivers voor de hardware, en alleen die kernel zou je kunnen controleren, als je de gegevens van de oude nog had.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
musti20;399363Volgens mij heb je update versie I9300XXEMC2 binnen gekregen.
ik heb zo net rond 01.05 nieuwe update binne gekregen rond de 54mb ofso.
Ik hen hem geinstalleerd, maar ik zie niets veranderd. Hij draat op dit moment op 4.1.2.
Ik heb wel de google play music gekregen.
Waarvoor was deze update nou!?
Heb deze update gisteren ook binnen gekregen maar kon het ook niet thuis brengen waarvoor
Ik heb hem niet binnen gekregen. Hij geeft aan dat ik nog de laatste versie heb.
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
wappiesoft;399422
Ik heb hem niet binnen gekregen. Hij geeft aan dat ik nog de laatste versie heb.
Amboe;399465het is Engelse ..ik zit hier ook met smart op te wachten gezien de problemen met de s3 alleen heb ik een NL versie dus nog even wachten.
Deze update is nog niet in Nederland uitgerold.
De anderen die de update binnen hebben gekregen, hebben vast een SGS3 met een buitenlandse CSC code.
Klopt allemaal! Is toch weer een heel stuk sneller geworden en ik heb de Google Now en Google Keep widget ook opgemerkt. (PS: Ik woon in België.)
Amboe;399417
Volgens mij heb je update versie I9300XXEMC2 binnen gekregen.
Iemand op Android Central meende dat door deze update o.a. apps sneller worden opgestart, er minder RAM wordt verbruikt, de phone/contacten app sneller wordt geladen.
Samsung Galaxy S3 (GT-I9300) & Note II (N7105).
@ON8DJ: die Google Keep widget heb (zie) ik niet.
ik heb zo net rond 01.05 nieuwe update binne gekregen rond de 54mb ofso.
Ik hen hem geinstalleerd, maar ik zie niets veranderd. Hij draat op dit moment op 4.1.2.
Ik heb wel de google play music gekregen.
Waarvoor was deze update nou!?