Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ja zo net nog even getest… en het werkt prima op een oneplus one met android oreo 8.1.0.via usb tethering.Is 't jou weleens gelukt? Dus echt WiFi draadloos ontvangen en USB-bekabeld doorgeven? Ik hoop 't. Want dan is er hoop. ^.^
Met een Galaxy S3 zal het je niet lukken. De huidige smartphones, in ieder geval de S7 en nieuwer, kunnen wel je WiFi verbinding tetheren.
ja zo net nog even getest… en het werkt prima op een oneplus one met android oreo 8.1.0.via usb tethering.Is 't jou weleens gelukt? Dus echt WiFi draadloos ontvangen en USB-bekabeld doorgeven? Ik hoop 't. Want dan is er hoop. ^.^
Dat doe je dan toch, je mobiel is aangesloten op je pc met USB tethering ingeschakeld terwijl je mobiel met het wifi verbonden is en het door-geeft en ontvangt van je pc.
dat gaat je met rooten ook niet lukken omdat de hardware niet toereikend is, wat er niet is kun je ook niet tevoorschijn toveren.Hmm… Ik ga 't dan even proberen op m'n oude Galaxy Tab 3, volgens mij had ik 't daarop nog niet geprobeerd. Zou ik 't anders ook met rooten van een van m'n oudere Android-apparaten voor elkaar kunnen krijgen, denk je?Dat doe je dan toch, je mobiel is aangesloten op je pc met USB tethering ingeschakeld terwijl je mobiel met het wifi verbonden is en het door-geeft en ontvangt van je pc.
maar wat is het probleem dan met je pc, waarom wil hij niet verbinden (foutmelding of kan niet verbinden melding) gebruik je een wifi dongel of ingebouwde wifi….waar gaat het mis?
probeer anders voor hulp pc/laptop/mac op tweakers daar zitten een hele boel techneuten.
https://tweakers.net/
Dat doe je dan toch, je mobiel is aangesloten op je pc met USB tethering ingeschakeld terwijl je mobiel met het wifi verbonden is en het door-geeft en ontvangt van je pc
dat gaat je met rooten ook niet lukken omdat de hardware niet toereikend is, wat er niet is kun je ook niet tevoorschijn toveren.
maar wat is het probleem dan met je pc, waarom wil hij niet verbinden (foutmelding of kan niet verbinden melding) gebruik je een wifi dongel of ingebouwde wifi….waar gaat het mis?
probeer anders voor hulp pc/laptop/mac op tweakers daar zitten een hele boel techneuten.
https://tweakers.net/