Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
godeniz;400621Dan heb je twee mogelijkheden, ben ik bang, eraan wennen, of het zonder screenprotector doen. Ik gebruik er nu al een klein jaar geeneen meer op m'n SGS2, en heb ook geen schade aan m'n scherm, maar m'n toestel zit in een flipcover.
Belking ofso. En nog een van media markt waar ik de naam niet meer van weet. En ik heb ook is van de action geprobeert. Allemaal hadden hetzelfde effect.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Ik denk dat ik ook even naar de winkel ga om het te vragen.
Bedankt alemaal!!
Ik denk dat het aan de screen protector ligt. Wij gebruiken het merk “Mobiparts” en nooit problemen mee gehad…
Koop een fatsoenlijke screenprotector. Spigen SGP bijvoorbeeld.
SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
Misschien is je screenprotector niet helemaal zuiver (waterdruppeltjes of zo), want dan krijg je kleine blokjes te zien in rood, groen en blauw. Wees er zeker van dat het scherm en de screenprotector helemaal zuiver zijn als je ze weer op elkaar legt.
Belking ofso. En nog een van media markt waar ik de naam niet meer van weet. En ik heb ook is van de action geprobeert. Allemaal hadden hetzelfde effect.