Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan eens proberen betterbatterystats te downloaden, deze kan zien wat veel batterij gebruikt
je ziet 3 dingen wat je aan kan klikken aan de boven kant
de eerste zet je op partial wakelocks, en de 2de zet je op since unplugged, en de 3de laat je staan
ThomasHeinen
Hallo allemaal,
De laatste 2 (?) weken heb ik last van een erg slechte accu.. Hij gaat erg snel leeg, en als ik hem oplaad + ondertussen WhatsApp, loopt hij zelfs langzaam leeg. Soms is hij na een nacht opladen nog niet eens helemaal vol. Kan dit aan de accu/oplader liggen, of is er misschien een app die energie vreet?
Hallo allemaal,
De laatste tijd heb ik met mijn S3 last van twee erg vervelende dingen. Bij het opladen gaat het accupercentage héél erg langzaam omhoog, waardoor hij de volgende ochtend nog niet eens is opgeladen. Als ik hem gebruik tijdens het opladen, gaat het percentage zelfs omlaag, en nog redelijk snel ook. Bij gebruik zonder opladen gaat de accu ook erg snel leeg.. Ik heb hem net helemaal leeg laten lopen en aan de lader gedaan, hij staat dus nog uit, en na een halfuur aan de lader zie ik aan het plaatje van de batterij dat er echt nog maar een klein percentage bij is gekomen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Graag wel met een onderbouwing, fabrieksinstellingen doen, nieuwe accu/oplader/kabel (voor PC) kopen wil ik graag doen als het het probleem oplost, maar als het een wilde gok is, is het natuurlijk zonde van de tijd/het geld.
Bedankt alvast!
Scherp, maar in de tussentijd heb ik er eigenlijk geen last meer van gehad. Het is wel erger geworden dan hoe het toen was.
Hallo allemaal,
De laatste 2 (?) weken heb ik last van een erg slechte accu.. Hij gaat erg snel leeg, en als ik hem oplaad + ondertussen WhatsApp, loopt hij zelfs langzaam leeg. Soms is hij na een nacht opladen nog niet eens helemaal vol. Kan dit aan de accu/oplader liggen, of is er misschien een app die energie vreet?