Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Helaas, zonder root gaat dat niet.
Je moet hier voor wel geroot zijn systeemfuncties aanpassen heb je normaal geen rechten voor, het is net als een pc voor bepaalde functies heb je gewoon een administrator account nodig.
Je kunt ook rooten. Het aanpassen en unrooten.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Hallo,
Ik heb sinds afgelopen weekend een S3 LTE (i9305 dus 4G-ready, ICS 4.1 als het goed is, zo uit doos) als opvolger van mijn S2 (Gingerbread 2.3.6).
Nu stoor ik me aan een aantal geluiden en trillingen die bij mijn S2 allemaal uit staan en die ik graag bij mijn S3 ook uit wil hebben.
De eerste is het shutter geluid bij de camera. Bij de S2 staat dit uit bij stil/tril-stand maar bij de S3 blijft ie dit doen. Hoe kan ik dat uit zetten?
Bij het uitzetten van het apparaat trilt ie.
Bij het opstarten trilt ie en geeft ie geluid.
Bij het aansluiten aan de lader trilt de S3 (de S2 ook trouwens!).
Etc. etc.
Dit zijn een aantal zaken die ik graag uit wil zetten en zelf kunnen bepalen, zonder de telefoon (nog) te rooten.
Is er iemand die weet hoe dit geregeld kan worden?
Alvast bedankt,
Micha
berny1978;406862
Hallo,
Ik heb sinds afgelopen weekend een S3 LTE (i9305 dus 4G-ready, ICS 4.1 als het goed is, zo uit doos) als opvolger van mijn S2 (Gingerbread 2.3.6).
Nu stoor ik me aan een aantal geluiden en trillingen die bij mijn S2 allemaal uit staan en die ik graag bij mijn S3 ook uit wil hebben.
1)De eerste is het shutter geluid bij de camera. Bij de S2 staat dit uit bij stil/tril-stand maar bij de S3 blijft ie dit doen. Hoe kan ik dat uit zetten?
2)Bij het uitzetten van het apparaat trilt ie.
3)Bij het opstarten trilt ie en geeft ie geluid.
4)Bij het aansluiten aan de lader trilt de S3 (de S2 ook trouwens!).
Etc. etc.
Dit zijn een aantal zaken die ik graag uit wil zetten en zelf kunnen bepalen, zonder de telefoon (nog) te rooten.
Is er iemand die weet hoe dit geregeld kan worden?
Alvast bedankt,
Micha
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Beste Experts,
Is het mogelijk om bij een niet geroote S3 de systeemgeluiden aan te passen?
Ik wil bijvoorbeeld de lock / unlock geluiden aanpassen.
Bij voorbaat dank!