Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je zou het met Recuva kunnen proberen maar ik acht de kans op redding zeer klein.
deze kans is inderdaad erg klein, mij is het niet gelukt, met het programma GetDataBack lukt het niet in liever geval.
Succes en ik hou deze topic in de gaten voor het geval je succes hebt.
Zowel met Recuva en inderdaad get data for back lukt het niet. Dat heb ik vorige week al geprobeerd. Ik kan dan alleen m n externe geheugenkaart scannen. Ik krijg mn interne geheugen niet als een verwisselbare schijf weergegeven.
Zijn er andere oplossingen??
Ik gebruik zelf Dropbox voor het voor het opslaan van fotos,hang ik de telefoon aan de pc worden deze automatisch extern opgeslagen! Misschien is dit wat voor je om het iedergeval te voorkomen dat je ze echt kwijt bent!
Samsung Galaxy S9
scavo;405956
Ik gebruik zelf Dropbox voor het voor het opslaan van fotos,hang ik de telefoon aan de pc worden deze automatisch extern opgeslagen! Misschien is dit wat voor je om het iedergeval te voorkomen dat je ze echt kwijt bent!
Dropbox heb ik nu ook. Alleen jammer genoeg heb ik mn foto's daar nog niet mee terug. Er moet toch vast wel een manier zijn om die terug te krijgen??
Misschien deze?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.baloota.dumpster&hl=nl
Dumpster - The Recycle Bin App for Android - Dumpster
probeer je interne geheugen als massaopslag in Windows te weergeven en dan met een programma proberen terug te halen.
Probeer ook eens Undelete360
Ik heb al meerdere keren geprobeerd om mn intern geheugen om te zetten als massaopslag, alleen krijg ik dat juist niet voor elkaar. Zijn er tips of apps waardoor dat wel mogelijk wordt??
Alvast bedankt.!.!
Hallo allemaal,
Ik heb per ongeluk in de galery app alle camera foto's verwijderd, maar die moesten juist niet verwijderd worden.
Deze foto's stonden allemaal opgeslagen in het intern geheugen van mn s3.
Is het mogelijk om al die verwijderde foto's terug te halen??
Kan iemand mij helpen??
Alvast bedankt.!.!