Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Frank77

Frank77

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 15:22

Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd rondgezocht op internet en dit forum maar ik kom niet uit het volgende probleem.

Ik heb een Samsung SIII met Android 4.1.2.
Mijn google agenda syncte niet meer met SPlanner. Inmiddels mijn account gewist en weer toegevoegd. De huidige afspraken in mijn agenda worden nu wel weer gesynchroniseerd maar mijn afspraken van voor 14-05-2013 niet.
aCalendar geïnstalleerd maar ook daar hetzelfde probleem.

Is het echt zo dat SPlanner of aCalendar niet verder teruggaat dat pake em beet een maand? Het rare is dat verjaardagen die ik mijn priveagenda heb staan als een jaarlijks terugkomend event wel worden getoond over een langere periode terug in de tijd.

Iemand enig idee/oplossing of goed alternatief van agenda?

Groet Frank

DPu2002

DPu2002

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 17:05

Ik gebruik Google Agenda, Op de Galaxy S stond deze er standard op. Op de Galaxy S3 niet. Deze app werkt bij mij perfect. S Planner heb ik nooit mee gewerkt.

Bewerkt (14 juni 2013 17:10)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 14 juni 2013
  • 19:06

DPu2002
Ik gebruik Google Agenda, Op de Galaxy S stond deze er standard op. Op de Galaxy S3 niet. Deze app werkt bij mij perfect. S Planner heb ik nooit mee gewerkt.

Ik wil hier graag aan toevoegen dat het gevaar van S-Planner is dat je je afspraken in de agenda app zelf zet. Het synchroniseert dus niet naar je Google agenda welke je overal kunt bekijken en bewerken.

Zelf heb ik de S-Planner dan ook uitgeschakeld en gebruik alleen de officiële Google Agenda. Welke er ook nog eens 10x beter uitziet, maar das een mening natuurlijk

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Frank77

Frank77

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 19:10

Heb ik ook al geprobeerd, echter blijf ik dan hetzelfde probleem houden dat mijn agenda maar maximaal 30 dagen terug de afspraken synchroniseert.En ik wil verder terug kunnen kijken zoals het ook online op mijn pc te zien is.

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2013
  • 19:35

Ik gebruik de splanner en deE synced gewoon met mijn google agenda. Alleen je moet wel even kijken waar je de afspraak plaatsts. In de standaard agenda of google. Ik heb geen problemen er mee.

Frank77

Frank77

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 20:12

Ik plaats al mijn afspraken in de Google agenda's die ik heb, ook die van mijn vrouw.
Het probleem zit em in het feit dat ik mijn account heb moeten wissen om de synchronisatie weer op gang te krijgen die sinds gisteren aangaf dat synchroniseren niet in bedrijf was maar wel weer snel in bedrijf zou komen.
Hierdoor ben ik al mijn afspraken die meer dan een maand geleden zijn nu niet meer in mijn SPlanner zie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren