Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

h143

h143

• Lid sinds 21 januari 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 20:38

Goedenavond,
ik kijk al een poosje hier mee op het forum maar heb nu ook echt zelf een vraag.
sinds vrijdag heb ik een galaxy s3 van Tele2
zondag heb ik hier versie 4.2.2 beta op gezet.
maar nu kom ik er achter dat de powerbuton niet goed werkt (blijft soms hangen)
nu kan ik heb onder garantie terugsturen maar naar welke rom moet ik hem terugflashen?
ik heb op Samsungfirmware.com gekeken maar kan ik er gewoon vanuit gaan dat is I9300 PH moet gebruiken?

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 22:06

Als je hier al een poosje meekijkt dan heb je natuurlijk ook al gelezen dat je voordat je gaat flashen bij voorkeur een CWM(Nandroid) back-up gaat maken.
Als je dat gedaan hebt dan kun je deze back-up gewoon weer terugzetten en heb je de originele Stock versie Tele2 er weer op staan.

Mocht je dat nu niet gedaan hebben dan is het wel verstandig om de originele Tele-2 FW op te zoeken en deze dan te flashen.
Verder moet je natuurlijk ook de Flash counter terugzetten voordat het apparaat opstuurt want anders heb je misschien toch nog problemen met de garantie alhoewel ik dat met een vastzittende knop niet verwacht.

Samsung Galaxy S7

h143

h143

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 22:20

ik had geen vooringestelde tele 2 apps op mn telefoon en was zat ook geen simlock op.
ik dacht dat je alleen een nandroid backup moest maken als je een custom rom of je galaxy ging rooten.
ik heb alleen de beta gedraaid.
misschien dat er iemand kan kijken welke hij heeft draaien op een telefoon verkregen bij Tele2

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 22:59

Altijd als je een andere software dan die die op dat moment officieel door Samsung wordt ondersteund op jouw toestel wilt zetten, moet je een back-up maken want je zegt het zelf, het is een Beta versie en daarmee weet je nooit hoe die op jouw toestel functioneert.

In dit geval kun je gewoon deze versie gebruiken I9300XXEME2 (CSC: I9300PHNEME2), te downloaden hier Your text to link here…, moet je wel even inloggen of eerst account aanmaken als je nog niet bent geregistreerd.

Samsung Galaxy S7

h143

h143

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 23:19

ok ik heb inmiddels de nederlandse versie geinstaleerd.
maar zijn er meer mensen die last hebben van een aan/uitknop welke soms scheef blijft hangen?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.