Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

midosil

midosil

• Lid sinds 12 augustus 2013
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 08:30

Hallo allemaal,
Ik heb al een paar keer op dit forum antwoorden gevonden op mijn vragen maar nu heb ik een probleem wat ik hier niet gevonden heb. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen..
De laatste paar dagen springt steeds de camera aan als er een sms binnenkomt. Eerst dacht ik nog dat ik het zelf deed door verkeerd de telefoon op te pakken waarbij ik dan de camera activeerde maar dat is toch echt niet het geval.
Zodra er een sms binnenkomt springt de camera aan, terwijl ik de telefoon nog niet eens heb opgepakt. Gelukkig sms ik niet zo veel, bijna iedereen heeft WhatsApp maar vervelend is het wel.
Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

Midosil

k-ja

k-ja

• Lid sinds 28 augustus 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 20:22

midosil
Hallo allemaal,
Ik heb al een paar keer op dit forum antwoorden gevonden op mijn vragen maar nu heb ik een probleem wat ik hier niet gevonden heb. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen..
De laatste paar dagen springt steeds de camera aan als er een sms binnenkomt. Eerst dacht ik nog dat ik het zelf deed door verkeerd de telefoon op te pakken waarbij ik dan de camera activeerde maar dat is toch echt niet het geval.
Zodra er een sms binnenkomt springt de camera aan, terwijl ik de telefoon nog niet eens heb opgepakt. Gelukkig sms ik niet zo veel, bijna iedereen heeft WhatsApp maar vervelend is het wel.
Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

Midosil

Probeer dit eens:
Ga naar instellingen–>aplicatiebeheer.

Zoek dan naar –> berichten —> klik op uitzetten en vervolgens gegevens wissen is niks ergs.. verwijdert geen sms berichten alleen instellingen zelfde stappen onderneem je bij camera vindt je ook bij applicatiebeheer als het goed is is dan het probleem verholpen

midosil

midosil

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 23:26

Heb het geprobeerd maar nu ben ik de toepassing helemaal kwijt…!
Kan nergens het envelopje vinden waar je smsjes kunt maken, lezen enz…

midosil

midosil

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 23:45

Heb gelukkig mijn berichten weer gevonden maar het probleem is er helaas nog steeds….
Iemand nog een andere tip?

k-ja

k-ja

• Lid sinds 28 augustus 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2013
  • 13:12

midosil
Heb gelukkig mijn berichten weer gevonden maar het probleem is er helaas nog steeds….
Iemand nog een andere tip?

Heb je het ook met de camera geprobeerd?

Bewerkt (14 augustus 2013 13:13)
midosil

midosil

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2013
  • 14:14

Ja, ook camera uitgezet, gegevens gewist enz. Zelfde als bij berichten, maar geen succes..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.