Ik heb vandaag de update van android 4.3 ontvangen , hij is nu wel veel sneller maar de batterij houdt het nog geen halve dag uit. Ook het opladen gaat zeer traag , als ik hem niet gebruik tijdens het opladen duurt het een uur om 7% op te laden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Mvg
Hallo, Ik heb vandaag de update van android 4.3 ontvangen , hij is nu wel veel sneller maar de batterij houdt het nog geen halve dag uit. Ook het opladen gaat zeer traag , als ik hem niet gebruik tijdens het opladen duurt het een uur om 7% op te laden. Heeft iemand hier een oplossing voor? Mvg
om alles omtrend de update naar 4.3 centraal te houden is er een nieuw topic geopend. HIER kun je vanaf nu terecht voor al je vragen en/of opmerkingen. Dit topic wordt hierbij gesloten.
Bewerkt (28 december 2013 12:14)
Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.
[mod] om alles omtrend de update naar 4.3 centraal te houden is er een nieuw topic geopend. [url=http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/57376-firmware-update-i9300xxugmk6-vdf-android-43-beschikbaar.html]HIER[/url] kun je vanaf nu terecht voor al je vragen en/of opmerkingen. Dit topic wordt hierbij gesloten. [/mod]
Hallo,
Ik heb vandaag de update van android 4.3 ontvangen , hij is nu wel veel sneller maar de batterij houdt het nog geen halve dag uit.
Ook het opladen gaat zeer traag , als ik hem niet gebruik tijdens het opladen duurt het een uur om 7% op te laden.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Mvg