Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

bernie01

bernie01

• Lid sinds 09 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2014
  • 22:02

Voor die 4.3 update was ik super happy met mijn S3 alleen nu na die update…Kan ik wel kotsen van het ding en waar ik me enorm aan stoor is het text invoeren bij apps:

Ik type altijd in de landscape mode met 2 vingers en normaal zag ik altijd de app die ik gebruikte (fb whatsapp net wat) alleen na die update krijg ik een groot wit leeg veld bedoelt voor mijn text in te voeren ik kan de app niet meer zien…

Toen heb ik het ding een factory reset gegeven en mijn info opgeslagen op samsung kies of zoiets en toen………….Waren al mijn apps weg en nu…..is het probleem nog steeds met die text invoer en dat groot wit text vak nog steeds niet verholpen.

Ik stoor me hier echt aan…

Wie o wie kan me blij maken met een oplossing.

Cheers Ben

Engel

Engel

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 10 januari 2014
  • 16:39

Leeg je Cache eens een paar keer en dan nogmaals een factory reset
Bij mij loopt de firmware update 4.3 prima. Alles werkt en batterij is Oke

Maak eens een screenshot van alle geïnstalleerde app en van de bladen zoals jij je telefoon hebt ingesteld. B.v. en sla deze op, op je PC, kun je later altijd kijken welke app je had.

Bijlage:

Bewerkt (13 januari 2014 12:41)

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 10 januari 2014
  • 16:59

Even uit nieuwschierigheid: waarom wil je weten hoe zijn apps en bladen ingesteld staan. Dit heeft totaal niks te maken met een in-app probleem. Overigens heeft een paar keer legen van de cache geen enkel nut. Leeg is leeg.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Engel

Engel

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 10 januari 2014
  • 17:13

meule
Even uit nieuwschierigheid: waarom wil je weten hoe zijn apps en bladen ingesteld staan. Dit heeft totaal niks te maken met een in-app probleem. Overigens heeft een paar keer legen van de cache geen enkel nut. Leeg is leeg.

Heb het al verbeterd, ik wil van hem helemaal niks weten, maar hem alleen maar helpen Snap je Meule

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 10 januari 2014
  • 17:24

Alle geïnstalleerde apps backup je toch gewoon met helium of romtoolbox of titanium?@leo

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.