Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Leeg je Cache eens een paar keer en dan nogmaals een factory reset
Bij mij loopt de firmware update 4.3 prima. Alles werkt en batterij is Oke
Maak eens een screenshot van alle geïnstalleerde app en van de bladen zoals jij je telefoon hebt ingesteld. B.v. en sla deze op, op je PC, kun je later altijd kijken welke app je had.
Bijlage:
Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum
Eigenaar van een S5
Even uit nieuwschierigheid: waarom wil je weten hoe zijn apps en bladen ingesteld staan. Dit heeft totaal niks te maken met een in-app probleem. Overigens heeft een paar keer legen van de cache geen enkel nut. Leeg is leeg.
meule
Even uit nieuwschierigheid: waarom wil je weten hoe zijn apps en bladen ingesteld staan. Dit heeft totaal niks te maken met een in-app probleem. Overigens heeft een paar keer legen van de cache geen enkel nut. Leeg is leeg.
Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum
Eigenaar van een S5
Alle geïnstalleerde apps backup je toch gewoon met helium of romtoolbox of titanium?@leo
Voor die 4.3 update was ik super happy met mijn S3 alleen nu na die update…Kan ik wel kotsen van het ding en waar ik me enorm aan stoor is het text invoeren bij apps:
Ik type altijd in de landscape mode met 2 vingers en normaal zag ik altijd de app die ik gebruikte (fb whatsapp net wat) alleen na die update krijg ik een groot wit leeg veld bedoelt voor mijn text in te voeren ik kan de app niet meer zien…
Toen heb ik het ding een factory reset gegeven en mijn info opgeslagen op samsung kies of zoiets en toen………….Waren al mijn apps weg en nu…..is het probleem nog steeds met die text invoer en dat groot wit text vak nog steeds niet verholpen.
Ik stoor me hier echt aan…
Wie o wie kan me blij maken met een oplossing.
Cheers Ben