Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is al beantwoordt in Firmware update http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/57376-firmware-update-i9300xxugmk6-vdf-android-43-beschikbaar.html?page=13 Zie: Geert
Paper Artist niet uitzetten.
Paper Artist weer aanzetten
Via: Instellingen - Meer - Applicatiebeheer. Uit
Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum
Eigenaar van een S5
Hee ja ik zie het harstikke bedankt!
mvg jordy downloadman2
En wat kan je doen als die Paper Artist er niet bij staat?
Ik heb dit probleem, Paper Artist staat er niet bij. Wat kan ik doen?
ormaal als je in de galerij je foto's bekijkt en je drukt op het ‘delen’ teken boven aan kan krijg je de lijst met progamma's waar je die foto naar toe kan sturen bijv tweeten met twitter of ij een gesprek van whatsapp sturen.. nu nadat ik 4.1 naar 4.3 heb geupdate ben ik er vanaaf achtergekomen naar 3 dagen al op me telefoon te hebbrn dat als ik op delen klik de telefoon vast loopt even en zegt ‘galerij is gestopt’.. kunnen jullie vertellen als dit verholpen word of hoe dit kan en desnoods hoe ik 4.1 weer terug kan zetten.. voor de resy werkt ie wel aardig goed en heb ik nog niks verder ondervonden
Heb al gereset en dan doet ie het even en later nietnmeer.
heb wel veel apps uitgeschakeld die ik nooit gebruik en die standaard op de telefoon komen
weet iemand wat het probleem kortom kan niet meer delen via de galerij
mvg