Sinds de laatste update een paar dagen geleden krijg ik een paar keer per dag de melding “Toestemming gevraagd voor account” in mijn meldingenvenster. Als ik hierop klik schuift het meldingenvenster bijna helemaal dicht, hangt Android even stil en krijg dan de melding “Google accountbeheer is gestopt”. Ik weet niet waar ik toestemming voor moet geven, dus ik krijg die melding niet weg.
Weet iemand hoe ik die loop uit zou kunnen schakelen? Alvast bedankt!
Hoi, Sinds de laatste update een paar dagen geleden krijg ik een paar keer per dag de melding "Toestemming gevraagd voor account" in mijn meldingenvenster. Als ik hierop klik schuift het meldingenvenster bijna helemaal dicht, hangt Android even stil en krijg dan de melding "Google accountbeheer is gestopt". Ik weet niet waar ik toestemming voor moet geven, dus ik krijg die melding niet weg. Weet iemand hoe ik die loop uit zou kunnen schakelen? Alvast bedankt!
Hoi,
Sinds de laatste update een paar dagen geleden krijg ik een paar keer per dag de melding “Toestemming gevraagd voor account” in mijn meldingenvenster. Als ik hierop klik schuift het meldingenvenster bijna helemaal dicht, hangt Android even stil en krijg dan de melding “Google accountbeheer is gestopt”. Ik weet niet waar ik toestemming voor moet geven, dus ik krijg die melding niet weg.
Weet iemand hoe ik die loop uit zou kunnen schakelen?
Alvast bedankt!