Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

clubber

clubber

• Lid sinds 05 juli 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 22:16

Hoi allemaal,

Ik erger me al geruime tijd aan de traagheid van mijn S3. Na de recente update naar 4.3 hoopte ik op een iets sneller systeem. Toch werkt hij nog steeds te traag naar mijn zin. Het toestel herstarten en de ram wissen etc werken slechts voor heel even. Kennen jullie een goede oplossing?

Bijgevolg ben ik aan het denken om het toestel te rooten en een custom rom te installeren. Tot nu toe heb ik dit nog niet gedaan omdat ik voor mijn vorig toestel nooit een 100% stabiele rom heb kunnen vinden met regelmatig crashen tot gevolg. Kennen jullie een ZEER STABIELE rom? Mijn voorkeur gaat uit naar 4.3 maar indien stabiel is 4.4 ook ok.

Thanks

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 22 januari 2014
  • 23:39

Wat jij ervaart als traag vindt een ander missschien wel snel. Wellicht kun je aanduiden wat er precies traag is en dan is daar misschien wat aan te doen.
Als jij een schone stock rom gebruikt dan zul je met een Custom rom niet zo heel erg veel snelheid winnen.
Wil je toch naar custom dan kan ik je de Omega rom aanbevelen in combinatie met de Boeffla kernel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren