Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kunt het beste je probleem in de forums van CM plaatsen. Of terug gaan naar stock of een custom rom die gebaseerd is op stock.
Dat voorgeinstalleerde apps alles langzaam zouden maken is grote onzin. En als je dat toch denkt dan blokkeer je die apps toch gewoon.
JohandeJongVoor mijn heb je groot gelijk Jhohan ik vind het ook een grote onzin.
Je kunt het beste je probleem in de forums van CM plaatsen. Of terug gaan naar stock of een custom rom die gebaseerd is op stock.
Dat voorgeinstalleerde apps alles langzaam zouden maken is grote onzin. En als je dat toch denkt dan blokkeer je die apps toch gewoon.
Ik gebruik nu al een tijdje de Omega rom V54 en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. Je kan deze misschien eens proberen en deze rom is gebasseerd op de stock rom. Zie dit forum
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/39552-romzsema1-omega-v39-96799658jelly-bean-41296689679omega-files-kitchen9679965812-themes96689679.html
Zwarte Samsung S7 Edge
Heb de Cm11 kitkat op mijn s3 gezet, werkt perfect alleen in de auto is de bluetooth verbinding soms niet goed. Het is dan robot geluid. Meestal als je snel een volgend gesprek opzet. Als je een tijdje wacht is het soms weer goed maar meer niet als wel.
Heb hierna Cm 10.2 geinstalleerd. Draait ook goed. maar met BT hetzelfde probleem.
Met de 4.3 stock rom van Samsung is dit geen probleem, alleen dan wordt alles zo langzaam door die pre installed Samsung apps waar niemand op zit te wachten.
Iemand een idee? Hoe dit op te lossen?
greetz,