Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
4.3 met de laatste update van een week geleden
hallo
probeer dit eens:
ga naar applicatiebeheer en stel vervolgens appvoorkeuren opnieuw in.
ik zat met precies hetzelfde probleem en dit heeft de oplossing gebracht.
grtz
stef
Ik heb dit probleem ook gehad, maar ik had teveel dingen uitgezet. Via Google kwam ik er achter wat ik weer moest inschakelen. Helaas weet ik niet meer wat het was, maar zou zeggen, probeer gewoon wat dingen weer in te schakelen en kijk of je het weer goed krijgt.
Dag peter,
Kan je al terug afbeeldingen downloaden? Ik had hetzelfde probleem. Ben naar instellingen,applicatiebeheer gegaan.daar zie je welke apps je hebt. Sd kaart, alle apps, actief en uit. Bij uit stond bij mij een groen androidje com.sec.android.providers.downl… deze stond uit. Heb hem terug aangezet en nu werkt het terug.
grtz
johanrscaJa dat was het bedankt
Dag peter,
Kan je al terug afbeeldingen downloaden? Ik had hetzelfde probleem. Ben naar instellingen,applicatiebeheer gegaan.daar zie je welke apps je hebt. Sd kaart, alle apps, actief en uit. Bij uit stond bij mij een groen androidje com.sec.android.providers.downl… deze stond uit. Heb hem terug aangezet en nu werkt het terug.
grtz
De oplossing! Zonder verlies van apps of gegevens
Ga naar
instellingen
Systeem
Opties voor reset
Klik op app- voorkeuren reset
Probleem is weg!
Bijlage:
Briljant! Deze oplossing is 5 (!) jaar geleden ook al gegeven… De S3 is reeds lang overleden….
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Ja heb ook hetzelfde probleem.
Iemand een oplossing want vindt het verdomd irritant dat dit niet meer lukt..