Ik heb een samsung galaxy S3. geroot en wel. Na update android 4.3 begon ellende. batterij snel leeg. geen root rechten etc etc. na een topic op dit forum heb ik mn s3 geunroot. het leek goed te gaan. allemaal passed in ODIN. toen ik verder keek bleek dat ik geen 3g verbinding had en ik ook niet kon bellen/gebeld worden. Dat laatste heb ik (ook via na heel veel 5-en 6-en via dit forum) wel weer voor elkaar gekregen. Moest wel eerst de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat zelfs de backup niet meer werkte. Stand van zaken: 3g verbinding doet het nog steeds niet. Ondertussen ben ik weer terug naar de bijna originele staat. android 4.1.2 en geroot Wie weet hoe ik ook de 3g verbinding weer terug kan krijgen op mn gsm? alvast bedankt
Ik heb een samsung galaxy S3. geroot en wel. Na update android 4.3 begon ellende. batterij snel leeg. geen root rechten etc etc. na een topic op dit forum heb ik mn s3 geunroot. het leek goed te gaan. allemaal passed in ODIN. toen ik verder keek bleek dat ik geen 3g verbinding had en ik ook niet kon bellen/gebeld worden. Dat laatste heb ik (ook via na heel veel 5-en 6-en via dit forum) wel weer voor elkaar gekregen. Moest wel eerst de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat zelfs de backup niet meer werkte. Stand van zaken: 3g verbinding doet het nog steeds niet. Ondertussen ben ik weer terug naar de bijna originele staat. android 4.1.2 en geroot Wie weet hoe ik ook de 3g verbinding weer terug kan krijgen op mn gsm? alvast bedankt
Graag alle vragen omtrent de update 4.3 centraal te houden in het algemene update topic voor 4.3 Dit topic gaat op slot om parallelle discussie te voorkomen.
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
[mod]Graag alle vragen omtrent de update 4.3 centraal te houden in het [url=http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/57376-firmware-update-i9300xxugmk6-vdf-android-43-beschikbaar.html]algemene update topic[/url] voor 4.3 Dit topic gaat op slot om parallelle discussie te voorkomen.[/mod]
Ik heb een samsung galaxy S3. geroot en wel.
Na update android 4.3 begon ellende. batterij snel leeg. geen root rechten etc etc. na een topic op dit forum heb ik mn s3 geunroot. het leek goed te gaan. allemaal passed in ODIN.
toen ik verder keek bleek dat ik geen 3g verbinding had en ik ook niet kon bellen/gebeld worden.
Dat laatste heb ik (ook via na heel veel 5-en 6-en via dit forum) wel weer voor elkaar gekregen. Moest wel eerst de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat zelfs de backup niet meer werkte.
Stand van zaken:
3g verbinding doet het nog steeds niet.
Ondertussen ben ik weer terug naar de bijna originele staat. android 4.1.2 en geroot
Wie weet hoe ik ook de 3g verbinding weer terug kan krijgen op mn gsm?
alvast bedankt