Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

alexdiep

alexdiep

• Lid sinds 26 augustus 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2014
  • 05:24

Ik heb een samsung galaxy S3. geroot en wel.
Na update android 4.3 begon ellende. batterij snel leeg. geen root rechten etc etc. na een topic op dit forum heb ik mn s3 geunroot. het leek goed te gaan. allemaal passed in ODIN.
toen ik verder keek bleek dat ik geen 3g verbinding had en ik ook niet kon bellen/gebeld worden.
Dat laatste heb ik (ook via na heel veel 5-en 6-en via dit forum) wel weer voor elkaar gekregen. Moest wel eerst de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat zelfs de backup niet meer werkte.
Stand van zaken:
3g verbinding doet het nog steeds niet.
Ondertussen ben ik weer terug naar de bijna originele staat. android 4.1.2 en geroot
Wie weet hoe ik ook de 3g verbinding weer terug kan krijgen op mn gsm?
alvast bedankt

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 30 januari 2014
  • 18:43

Graag alle vragen omtrent de update 4.3 centraal te houden in het algemene update topic voor 4.3
Dit topic gaat op slot om parallelle discussie te voorkomen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.