Ik heb 2 werkgevers, A en B. Beide maken gebruik van Exchange en ik ontvang van beide mijn e-mail op de telefoon. tevens synchroniseer ik met de account van werkgever A ook mijn contacten en agenda.
Nu ga ik volgende week vertrekken bij werkgever A. Dat account wordt dan ook opgeheven. Voordat dit wordt gedaan. wil ik alle contacten en agenda afspraken graag overzetten van account A naar B. Kan dit? En zo ja, hoe?
Ik heb 2 werkgevers, A en B. Beide maken gebruik van Exchange en ik ontvang van beide mijn e-mail op de telefoon. tevens synchroniseer ik met de account van werkgever A ook mijn contacten en agenda. Nu ga ik volgende week vertrekken bij werkgever A. Dat account wordt dan ook opgeheven. Voordat dit wordt gedaan. wil ik alle contacten en agenda afspraken graag overzetten van account A naar B. Kan dit? En zo ja, hoe?
Ik heb 2 werkgevers, A en B. Beide maken gebruik van Exchange en ik ontvang van beide mijn e-mail op de telefoon. tevens synchroniseer ik met de account van werkgever A ook mijn contacten en agenda.
Nu ga ik volgende week vertrekken bij werkgever A. Dat account wordt dan ook opgeheven. Voordat dit wordt gedaan. wil ik alle contacten en agenda afspraken graag overzetten van account A naar B. Kan dit? En zo ja, hoe?