Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik weet niet wie hier niet goed leest…. maar ik schrijf toch duidelijk dat ik de update via KIES ontvangen heb.
Inmiddels vanavond via Kies de update kunnen uitvorren
Ik merk dat de batterij langer meegaat voordat ik deze weer op dien te laden. Dus hier een vooruitgang.
Ik zit nog op 4.1 en ben deze nu via SamMobile aan het downloaden en dan ga ik hem via Odin erop zetten dus ben benieuwd hoe die draait.
Sinds de laatste update (I9300XXUGNA5) krijg ik steeds de melding dat mijn wifi netwerk onstabiel is. Aan en uitzetten van de wifi op mijn mobiel en router helpt, maar de melding komt later weer terug.
Ik heb een modem van Ziggo (Cisco epc3928)
Hoe kan ik dit oplossen? De S3 van mijn vriendin heeft ook dit probleem.
Amboe
Sinds de laatste update (I9300XXUGNA5) krijg ik steeds de melding dat mijn wifi netwerk onstabiel is. Aan en uitzetten van de wifi op mijn mobiel en router helpt, maar de melding komt later weer terug.
Ik heb een modem van Ziggo (Cisco epc3928)
Hoe kan ik dit oplossen? De S3 van mijn vriendin heeft ook dit probleem.
Ik heb de router op een ander kanaal gezet en ik krijg geen melding meer. Nog even kijken of het zo blijft.
Update gisteren ontvangen via wireless en is ongeveer 35MB in grootte.