Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ehvtje

ehvtje

• Lid sinds 27 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2014
  • 16:27

Goedemiddag,

mijn s3 liep om de haver klap vast en veel apps werkte niet meer naar behoren, daarnaast liep de batterij ontiegelijk snel leeg!

nu heb ik een back up gemaakt via mijn google account (althans als het goed is doet de s3 dat om de zoveel tijd zelf), als ik kijk bij google dashboard zie ik daar ook 2 android telefoons geregistreerd staan!

nu heb ik ook al mijn contacten naar mijn sim kaart gekopieerd (helaas achteraf niet via de pc of via google of iets dergelijks)

daarna heb ik de reset uitgevoerd en was dus alles weg (wat logisch is en in eerste instantie niet erg zou zijn).

daarna sim kaart en sd kaart (die overigens niet goed werkt) terug in de s3 gestopt en de telefoon opgestart.
de stappen doorlopen (telefoon idd helemaal geleegd door de reset).

nu mis ik dus ontiegelijk veel contacten in mijn telefoon (tevens op mijn sim), als ik contacten exporteer vanuit de sim naar de telefoon komen hier verder geen contacten bij (voorheen had ik er 450 en nu nog maar 200).

kan iemand mij aub helpen hoe ik deze contacten kan terug krijgen en hoe ik de (automatische back up die door de s3 zelf is gemaakt) kan terug zetten op mijn telefoon ?

als iemand mij hierbij kan helpen zou dat echt geweldig zijn want ik zit momenteel met mijn handen in het haar

Bewerkt (27 maart 2014 16:32)
JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 27 maart 2014
  • 17:46

De simkaart heeft een beperkte ruimte om contacten op te slaan (zou best max. 200 kunnen zijn maar dat weet ik niet) en daarbinnen ook beperkte ruimte in de velden. Zo zal bijv. een volledige naam zelden in het naamveld van de simkaart passen.
Als je dus je contacten nooit opgeslagen/gesynchroniseerd hebt met je Google account (dom, want dit is juist een de de beste en fijnste eigenschappen van Google/Android) dan ben je dus heel veel kwijt.

ehvtje

ehvtje

• Lid sinds 27 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2014
  • 18:13

bedankt voor je reactie, maar daar heb ik weinig aan!
en dat het dom dat ik het niet goed heb gedaan ben ik inmiddels ook wel achter anders had ik hier een topic geopend!

pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 27 maart 2014
  • 19:07

We noemen elkaar hier inderdaad niet dom. Dat is niet de manier waarop we met elkaar omgaan. Weet je zeker dat je alle contacten had gekopieerd? Had je dat gecheckt? Anders kan het idd wel zo zijn dat niet alle contacten zijn opgeslagen.
Mosterd na de maaltijd maar toch: ga alsjeblieft even zitten voor het synchroniseren via google. Tis echt een uitkomst. En dit hele gedonder heb je dan ook nooit meer. Ik zou zelf ook niet op google backup vertrouwen. Maak liever een backup met titanium backup of een dergelijk programma. Nou hopelijk staan ze toch nog op je simkaart…succes!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.