Een paardagen geleden kwam er de mededeling dat de software op mijn S3 bijgewerkt kon worden. Dit geprobeerd maar kreeg op de telefoon een reactie “Mislukt” Probeer het met kies. Als dit ook niet lukt ga dan langs bij een Samsung Service centrum.
Gezocht en gezocht maar op de website geen adres te vinden van een Samsung Servicecentrum. Bestaan die wel in Nederland?
Wie kan mij aan informatie helpen zodat ik deze software-update wel op mijn toestel kan krijgen.
Bij voorbaat dank.
Cor Gortzak
Een paardagen geleden kwam er de mededeling dat de software op mijn S3 bijgewerkt kon worden. Dit geprobeerd maar kreeg op de telefoon een reactie "Mislukt" Probeer het met kies. Als dit ook niet lukt ga dan langs bij een Samsung Service centrum. Gezocht en gezocht maar op de website geen adres te vinden van een Samsung Servicecentrum. Bestaan die wel in Nederland? Wie kan mij aan informatie helpen zodat ik deze software-update wel op mijn toestel kan krijgen. Bij voorbaat dank. Cor Gortzak
Een paardagen geleden kwam er de mededeling dat de software op mijn S3 bijgewerkt kon worden.
Dit geprobeerd maar kreeg op de telefoon een reactie “Mislukt”
Probeer het met kies. Als dit ook niet lukt ga dan langs bij een Samsung Service centrum.
Gezocht en gezocht maar op de website geen adres te vinden van een Samsung Servicecentrum.
Bestaan die wel in Nederland?
Wie kan mij aan informatie helpen zodat ik deze software-update wel op mijn toestel kan krijgen.
Bij voorbaat dank.
Cor Gortzak