Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb nooit iets gedaan met Cyanogenmod dus daar kan ik niets over vertellen maar de gebruikelijke adviezen bij dergelijke problemen zijn: doe een factory reset. Als dat niet helpt ga dan terug naar een Stock rom met behulp van Odin en ga daarna opnieuw met Cyanogenmod aan de slag.
Factory reset maar uitgevoerd. Dat heeft de boel wel hersteld gelukkig. Moet alleen alle apps weer handmatig installeren.
Thnx
Wegens het niet functioneren van de camera functie ben ik terug gegaan van versie datum cm-11-20140404-NIGHTLY naar een oudere versie, weet zo niet meer welke. Daarna is het 1 en al probleem met de S3. Homescreen button werkt niet meer, notificatiebalk niet, het instellingen menu bovenin beeld, uit-knop lang indrukken geeft geen keuze menu meer, overzicht laatst gebruikte apps niet enz. enz.

Heb verschillende Nightlys geprobeerd en zit nu op cm-11-20140405-SNAPSHOT-M5 maar niks werkt goed.
Had ik misschien niet terug moeten gaan naar een oudere versie of is er iets ernstigers aan de hand?