Ik kan nauwelijks iets op mijn S3 beeldscherm zien wanneer ik buiten ben bij normaal daglicht.. Het beeldscherm is dan erg donker terwijl hij al op zijn maximale helderheid staat.. Bij binnengebruik is het beeldscherm dus wel erg helder en kan ik er alles prima op zien… Hoe kan het dat het beeldscherm bij gewoon daglicht buiten enorm slecht te zien is? Het beeldscherm is dan erg donker. Enig idee hoe ik dit kan oplossen en weet iemand of het beeldscherm van de S4 ook zo slecht te zien is bij daglicht?
Bedankt!
Ik kan nauwelijks iets op mijn S3 beeldscherm zien wanneer ik buiten ben bij normaal daglicht.. Het beeldscherm is dan erg donker terwijl hij al op zijn maximale helderheid staat.. Bij binnengebruik is het beeldscherm dus wel erg helder en kan ik er alles prima op zien… Hoe kan het dat het beeldscherm bij gewoon daglicht buiten enorm slecht te zien is? Het beeldscherm is dan erg donker. Enig idee hoe ik dit kan oplossen en weet iemand of het beeldscherm van de S4 ook zo slecht te zien is bij daglicht? Bedankt!
Ik kan nauwelijks iets op mijn S3 beeldscherm zien wanneer ik buiten ben bij normaal daglicht.. Het beeldscherm is dan erg donker terwijl hij al op zijn maximale helderheid staat.. Bij binnengebruik is het beeldscherm dus wel erg helder en kan ik er alles prima op zien… Hoe kan het dat het beeldscherm bij gewoon daglicht buiten enorm slecht te zien is? Het beeldscherm is dan erg donker. Enig idee hoe ik dit kan oplossen en weet iemand of het beeldscherm van de S4 ook zo slecht te zien is bij daglicht?
Bedankt!