Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

tik_tok

tik_tok

• Lid sinds 18 april 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 12:23

Goedemiddag,

Ik ben al een hele tijd op dit forum en andere forums aan het kijken hoe ik mijn t-mobile apps en beginscherm van mijn telefoon kan afkrijgen. Omdat ik er helemaal niet meer uit kom heb ik me toch vandaag maar is ingeschreven op dit forum omdat ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen.

Ik heb de stappen gevolgd die hier op de site staan aangegeven. Ik heb een reset uitgevoerd en alles verwijderd. Daarna met Odin3 me telefoon geroot. Odin3 geeft ook aan dat dit succesvol gebeurd is. Maar als mijn telefoon dan weer opstart gaat hij gelijk weer de t-mobile crap downloaden.

Ksn iemand mij alsjeblieft helpen? Ik kom er echt niet meer uit..

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 18 april 2014
  • 12:28

orginele stock (non branded) firmware flashen?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 18 april 2014
  • 12:29

dus u toestel is nu geroot?dan zal je bv met romtoolbox alle overbodige apps kunnen verwijderen.

tik_tok

tik_tok

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 12:37

redbulletnl
orginele stock (non branded) firmware flashen?

Ja daar zag ik iets over maar hoe doe ik dat?

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 18 april 2014
  • 12:38

angelo35
dus u toestel is nu geroot?dan zal je bv met romtoolbox alle overbodige apps kunnen verwijderen.
“Maar als mijn telefoon dan weer opstart gaat hij gelijk weer de t-mobile crap downloaden.”

dit geeft als suggestie dat hij al zoiets had gedaan toch? Daarom non branded firmware flashen?

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 18 april 2014
  • 12:39

Wil je een Stock rom blijven behouden? Dan kun je van sammobile.com de PHN firmware downloaden en die met Odin flashen.
Daarna kun je zelf beslissen of je wel weer wilt rooten en verder dingen gaan aanpassen maar dat hoeft niet.
http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=27153

tik_tok

tik_tok

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 12:45

JohandeJong
Wil je een Stock rom blijven behouden? Dan kun je van sammobile.com de PHN firmware downloaden en die met Odin flashen.
Daarna kun je zelf beslissen of je wel weer wilt rooten en verder dingen gaan aanpassen maar dat hoeft niet.
http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=27153

Dankjewel voor de info en de link (doet het alleen nu even niet, werkzaamheden denk ik) Maar moet ik nu eerst weer alles “formateren” zeg maar? En in welk kopje moet ik die nieuwe firmware in Odin zetten? Weer onder het kopje PDA?

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 18 april 2014
  • 12:53

Bij mij doet de link het wel. De 882MB krijg ik in ongeveer 45 minuten binnen.
Ja, PDA is de juiste plek. Na uitpakken moet je daarin het .tar.md5 bestand invullen.
Formatteren hoeft in principe niet. Als je geluk heb dan blijven je zelf geinstalleerde apps bewaard.
Als je achteraf toch problemen ondervindt dan kun je nog een keer flashen en dan wel eerst alles formatteren.

Bewerkt (18 april 2014 12:53)
tik_tok

tik_tok

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 13:07

Oke dan ga ik dat proberen.

Wel vreemd dat bij jou de link het doet en bij mij niet. Bij mij staat er: sorry were currently updating..

tik_tok

tik_tok

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 16:30

JohandeJong super bedankt! Ik heb nu een orginele ROM er opstaan zonder al dat t-mobile crap. Ik weet niet hoe dat zit met t=mobile maar ook bij een maat van mij (onze abbo zijn bijna verlopen) gaat de telefoon opeens gekke dingen doen (heel langzaam, batterij snel leeg, opeens opnieuw opstarten). Heb heel erg het idee dat dat aan die rom ligt maargoed dat weet ik niet zeker natuurlijk.

Maar bedankt in iedergeval!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.