Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bij je instellingen..dan vergrendelscherm…dan vergrendelschermopties…helemaal onderaan staat de camera optie…ik gebruik de optie ook zolang ik me kan herrineren…erg makkelijk!
Succes!
Dank je. Ik vrees alleen dat ik na Instellingen -> vergrendelscherm, geen vergrendelschermopties heb.
Dan moet iemand met 4.3 ff kijken voor je…heb 4.1…
Ik heb een Galaxy S3 van mijn werk, draait op Android 4.3. Ik vind het erg lastig om snel de camera te starten. Scherm openen, beveiliging eraf halen en dan op het camera icoontje drukken. En dan nog even wachten tot ie start. Ik ben met mijn privé toestellen (Windows Phone, Symbian) gewend dat ik op een hardware knop kan drukken. Nu schijnt er voor de S3 iets te zijn dat je op het touchscreen kan drukken en dan het toestel draaien om de camera te openen. Ik heb me gek gezocht naar de instellingen, maar kan het nergens vinden. De beschrijvingen die ik vind zijn voor het instellingen menu van voor Android 4.3 Kan iemand me helpen?